אוטובוס בירושלים (צילום: סופרבוס)
תחבורה ציבורית בירושלים (צילום: דוברות סופרבוס)

בשורה לנוסעים: נדחתה השביתה שתוכננה להיום בקווי סופרבוס

ועד העובדים הודיע כי לאור התקדמות במשא ומתן מול הנהלת החברה, ההשבתה שתוכננה להיום, שני, בין 10:00 ל-13:00 נדחית למועד לא ידוע. "אף אחד לא שש לשבות, אך לא נאפשר ניצול ציני של המלחמה לפיעה בעובדים"

פורסם בתאריך: 11.12.23 08:15

נדחתה שביתת נהגי חברת סופרבוס שתוכננת להיום בירושלים (ובערים נוספות ברחבי הארץ) – כך הודיע איגוד ועדי התחבורה בארגון 'כוח לעובדים', זאת בשל מה שמכנים העובדים "התקדמות מסוימת במשא ומתן.

"אף אחד לא שש לשבות", נמסר מארגון 'כוח לעובדים'. 'לאור התקדמות מסויימת במו"מ הסכמנו לדחות את השביתה. בכל מקרה לא נאפשר ניצול ציני של המלחמה לפגיעה בעובדים".

איתי כהן, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "אנו ממשיכים בשיחות מו"מ אינטנסיביות ונענו לבקשת הממונה ליחסי עבודה במשרד הכלכלה, עו"ד ליבקה חלבי חסון, לדחות את השביתה. נמשיך להפוך כל אבן בדרך לפיתרון אך לא נתפשר על קבלת הכספים שמגיעים לנהגים ממשרד התחבורה ועל הפסקת ההתעמרות בנהגים בסידורי העבודה".

 

 

 

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר, בשל טענות לפגיעה בתנאי השכר והתעמרות בנהגים בסידורי עבודה – החליטו עובדי חברת סופרבוס להשבית את הפעילות במספר ערים, בהם גם ירושלים, שבה מפעילה החברה 18 קווים היוצאים משכונות דרום העיר – הר חומה, גילה וארמון הנציב – ומשכונת רמות בצפון ירושלים.

בעקבות ההתקדמות במשא ומתן – השירות יפעל כרגיל לאורך כל היום, וזו בהחלט בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר