רס"ר במיל' נפתלי גורדון ז"ל, הלוויה של נפתלי ז"ל, יום התרמת הדם לעילוי נשמתו (צילומים: דובר צה"ל, כללית ירושלים)
רס"ר במיל' נפתלי גורדון ז"ל, הלוויה של נפתלי ז"ל, יום התרמת הדם לעילוי נשמתו (צילומים: דובר צה"ל, כללית ירושלים)

"האיש בעל החיוך הענק" – בכללית ירושלים נפרדים בכאב מהחבר לעבודה שנפל בקרב

רס"ר במיל' נפתלי יונה גורדון ז"ל נפל ביום חמישי האחרון בקרבות בצפון רצועת עזה. במכון הפיזיותרפיה של כללית ברמת אשכול, שם עבד נפתלי ז"ל, נפרדים בדמעות. בנוסף, היום נערכה התרמת דם לעילוי נשמתו

פורסם בתאריך: 12.12.23 18:24

כרעם ביום בהיר קיבלו עובדי כללית במחוז ירושלים את הבשורה הקשה מכל – חברם לעבודה, האיש בעל החיוך הגדול והלב הענק – נפתלי גורדון נפל בקרבות בצפון רצועת עזה.

נפתלי ז"ל, רס"ר במיל', לוחם שריון בגדוד 53, נפל ביום חמישי שעבר (7.12). בבוקר למחרת, במכון לפיזיותרפיה של כללית ברמת אשכול, שם הוא עבד, קיבלו בתדהמה ובכאב גדול את דבר נפילתו. היה זה יום מרגש וכואב כאחד עבור עובדי המכון. בליל חמישי, שעות לאחר נפילתו של נפתלי ז"ל, ילדה אחת העובדות בת. עד כמה זה היה קשה? הנה, תראו מה נכתב בקבוצת העובדים: "לאור האבל הכבד של כולנו אין מקום לתגובות מברכות להודעה זו. רק סמנו ל… לב גדול וזה יבטא את הכל". רק בישראל.

נפתלי ז"ל, תושב שכונת גוננים, הותיר אחריו רעיה – פסי – ושתי בנות קטנות (ליבי וגפן). בן 32 בלב במותו. הלווייתו נערכה ביום ראשון בבוקר. חבריו לעבודה כתבו ביחד הספד – כל אחד מהעובדים כתב משפט, וביחד הפכו המשפטים להספד מרגש עד מאוד:

"נפתלי שלנו,
חבר לעבודה שהפך לחבר יקר לחיים, חוליה כל כך משמעותית במרקם משפחת פיזיותרפיה רמת אשכול.
האיש בעל החיוך הענק שלא רק רואים אותו, אלא אפילו שומעים ולב עצום עוד יותר שמלא ברוח נתינה והתנדבות.
חכם מאוד, תמיד חושב, לומד ומעמיק ידע ומיומנויות ושמח לחלוק אותם עם כולנו. בזכות הידע הרחב, החשיבה החדה והמזג הנעים חסר השיפוטיות הפכת להיות עבור כולנו כתובת להתייעצויות מקצועיות ואחרות: משפחה, כלכליות ואפילו קולינריות. תמיד הקרנת שלווה מזמינה והיית לנו אוזן קשבת לכל מטרה.
הכל זורם אצלך, שום דבר לא קשה מדי, תמיד הראשון להתנדב למשימה או להירתם להשגת המטרה.
וגם אין מטופל שגדול עליך, עוד לא נולד האחד שיוציא אותך מכליך.
איש משפחה מסור ואוהב. גם בתחום הזה היית השראה בשל היכולת למצוא איזון בין עבודה ובית ולנהל באלגנטיות את כל מערכות היחסים ללא חיכוכים ועם המון ביטחון.
בצניעות ובעדינות ידעת להגיע ללב כל אדם,
אי אפשר להאמין שעכשיו לבך שלך נדם.
אוהבים אותך וכואבים בלעדיך
אתה כבר חסר מאוד".

 

 

מנהל מחוז ירושלים בכללית ארז לוי כתב: "כולנו כואבים את נפילתו של רס"ר נפתלי יונה גורדון ז"ל, פיזיותרפיסט ממכון רמת אשכול.

"נפתלי ז"ל עבד בכללית משנה 2019, ריכז את תחום ציוד הפיזיותרפיה במחוז והיה מוערך מאוד על ידי ההנהלה, עמיתיו לעבודה והמטופלים. נפילתו היא אובדן גדול למשפחת מחוז ירושלים של כללית ולכל עם ישראל.

"אנו מחבקים את משפחתו – הוריו, אחיו, אשתו פסיה ו-2 בנותיו – ליבי מלכה וגפן טובה. מחבקים את צוות מכון הפיזיותרפיה ומקווים כי הוא יהיה הנופל האחרון. יהי זכרו ברוך".

היום, שלישי, 12.12, נערכה התרמת דם במרפאת כללית ברמת אשכול אשר יוחדה לעילוי נשמתו של נפתלי ז"ל. בחדר ההתרמה הוצבה תמונתו של נפתלי ז"ל ביחד עם נר נשמה גדול. בסמוך, כדי להדגיש עד כמה מוזרים החיים בישראל, הוצבה חנוכיה, שגם מאחוריה הוצבה תמונתו של נפתלי ז"ל ביחד עם הסבר על יום התרמת הדם לעילוי נשמתו.

יהי זכרו ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר