וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')
וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')

רשת הסופרים הבינלאומית מגיעה לעיר: אלו השכונות שייהנו

הסופרים הכחולים עולים לירושלים: בלוקיישן הכי מפתיע שניתן לחשוב עליו - חלל המסיבות המיתולוגי של האומן 17 - נפתח הסניף החדש של 'Wolt Market', אשר מציע אלפי מוצרים במשלוח מיידי של כחצי שעה. רשימת השכונות הנכללות בפנים, וניתן גם לעשות איסוף עצמי

פורסם בתאריך: 29.12.23 08:37

חסר לכם סופרמרקט בירושלים? גם אם לא – כנראה שיש מי שחושב שיש מקום לעוד מבחר. רשת הסופרמרקטים העולמית – 'Wolt Market' פותחת סניף בעיר, בלוקיישן מפתיע – רחוב האומן 17 בתלפיות – חלל המסיבות המיתולוגי של ירושלים, אשר עבר בחודשים האחרונים שיפוץ מלא כדי להתאימו למבנה של סופר.

אז מה בדיוק הסיפור? רשת הסופרמרקטים היא חלק ממערך השליחיות של חברת 'Wolt', אשר זיהתה עלייה בשליחיות שמבצעים השליחים הכחולים מסופרים ורשתות מזון, והחליט להתרחב בעצמה.

הסניף רשת 'Wolt Market' בירושלים מציע מגוון של 4,000 מוצרים במשלוח מיידי של כחצי שעה. ההיצע כולל פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מוצרי בריאות, מוצרים לתינוקות, ועוד. בנוסף, ב'Wolt Market' מגוון מוצרי בוטיק ייחודיים, המעדניה של דליקטסן, המאפיה של הבייקרי, גרקו, מוצרי בשר פרימיום, פרחים בסופי שבוע, אוכל מוכן ומיטב התוצרת הירושלמית המקומית.


וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')

וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')


יודגש כי אין אפשרות לערוך קנייה עצמית ב'Wolt Market' – אלא רק בהזמנת משלוח או לבצע איסוף עצמי מהסניף בהזמנה דרך האפליקציה.

 

 

אז לאן מגיע שירות המשלוחים של 'Wolt Market'? אלו השכונות שייהנו – גילה, מלחה, עין כרם, בית וגן, חומת שמואל, המושבה הגרמנית, גבעת רם, כפר שאול, קטמון הישנה, ניות, רחביה, נחלאות, מאה שערים, רוממה, גבעת שאול, רמת בית הכרם, יפה נוף, קריית היובל, רמת דניה, קריית מנחם, עיר גנים, גבעת משואה והגבעה הצרפתית.


באיסוף עצמי או עד הבית - וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')

באיסוף עצמי או עד הבית – וולט מרקט (צילום: 'Wolt Market')


שמוליק נבון, מנכ"ל Wolt Market ישראל: "לבשורה מיוחדת מגיע מיקום מיוחד – ואין מיקום אייקוני כמו האומן 17. אנחנו מתרגשים מאוד להעלות את וולט מרקט לירושלים ולפתוח את הסניף הראשון שלנו בבירת ישראל. הביקוש למשלוחי סופר מיידיים הולך ועולה בכל רחבי הארץ והגיע הזמן שגם הירושלמים יוכלו ליהנות מחווית קנייה איכותית ומהירה, בדיוק כמו שאנחנו יודעים לספק בוולט מרקט".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר