המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)
המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)

בהדסה נחשפו לתיעוד של עובד ניקיון עם נשק ושיתוף איומים של החמאס – כך הם פעלו

עובד ניקיון בהדסה עין כרם, תושב מזרח ירושלים, שיתף דברי שבח ואיומים של החמאס, ובנוסף העלה לרשתות החברתיות מספר תיעודים שלו נושא נשק. התיעודים הללו הגיעו להדסה, שבתגובה מהירה השעתה את העובד עד לטיפול משמעתי והעבירה אותו לטיפול המשטרה

פורסם בתאריך: 13.2.24 21:04

צעיר ממחנה הפליטים שועפאט, עובד ניקיון בהדסה עין כרם, העלה תיעודים של עצמו חמוש בכל נשק מסוגים שונים לרשתות החברתיות. בנוסף, הוא ציטט פוסט של דובר חמאס שבו איום על ישראל להשיג את כוחות הביטחון מהר הבית (אל אקצה) ומשכונת שייח ג'ראח.

הפוסטים המדוברים הובאו היום, שלישי, לידיעת ראשי המרכז הרפואי הדסה, שפעלו במהירות וללא היסוס – ראשית העובד הועבר לטיפול משמעתי, כשבנוסף המקרים המדוברים דווחו על ידי הדסה למשטרת ירושלים.

על פי התיעודים ברשתות החברתיות, אותו צעיר-עובד ניקיון בהדסה, נראה באירועים שונים – מאירועים משפחתיים ועד למפגשים עם חברים – עשהוא נושא כלי נשק מסוגים שונים.

מהדסה נמסר בתגובה: "הדסה קיבלה את פרטי האירוע העוסק בעובד נקיון אשר העלה ככל הנראה פוסטים של תמיכה בטרור. הטיפול הועבר מיד לידי מחלקת ביטחון הדסה, אשר פעלה במהירות ועירבה את משטרת ישראל ואף הגישה תלונה בנושא. במקביל יחל הליך משמעתי מול העובד. הדסה לא תקבל כל מעשה של תמיכה בטרור ותטפל בכל מקרה שכזה בחומרה".

 

 

כזכור, לפני כשלושה חודשים, נקטה הדסה בגישה בלתי מתפשרת כנגד קרדיולוג בבית החולים בעין כרם, אשר סימן לייק לפוסט שמהלל את המחבל מוחמד דף. בתגובה – נשלל אישור המעבר של הרופא אשר מתגורר בחברון והוא הושעה. מספר ימים מאוחר יותר – פורסמו דיווחים שונים על כך שצה"ל עצר את הקרדיולוג בשל אותו סימון לייק שמהלל את דף.

הטיפול במקרה הנוכחי, של עובד הניקיון, הועבר כאמור לטיפול המשטרה, שמאז השבת השחורה של ה-7/10 פועלת בהיקפים נרחבים נגד פרסומי תמיכה בטרור והסתה ברשתות החברתיות עם מעצרים של עשרות רבות של חשודים והגשת כתבים אישום בשיתוף הפרקליטות.

במשטרה מסרו כי גם נושא עובד הניקיון ייבדק, והדגישו כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול במרחבי הרשת ובכל מקום אחר נגד חשודים בעבירות ביטחוניות או פליליות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר