משה ארבל, קלפי בירושלים (צילומים: גדעון שרון/לע"מ)
משה ארבל, קלפי בירושלים (צילומים: גדעון שרון/לע"מ)

ירושלים בוחרת: הקריאה של שר הפנים ארבל לתושבי ותושבות העיר – "צאו להצביע"

בטור מיוחד ל"כל העיר" מסביר שר הפנים משה ארבל את חשיבות ההצבעה בבחירות לעיריית ירושלים ולכלל הרשויות המקומיות: "זהות ראש העיר ומועצת העיר משפיעה על איכות חיינו לא פחות ולעיתים יותר מזהות חברי הכנסת והממשלה"

פורסם בתאריך: 27.2.24 06:50

צאו להצביע!

מדי חמש שנים זוכים אזרחי המדינה להשתתף בחגיגה הדמוקרטית המקומית, הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות. בבחירות אלו כולנו זוכים לקבוע את דמותה של הרשות בא אנו גרים, את חזות הרחובות ובתי הספר, את סדרי העדיפויות המקומיים בתקצוב, בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי, בתכנון ובנייה, בסדר ובניקיון.

אל תטעו, זהות ראש העיר ומועצת העיר משפיעה על איכות חיינו לא פחות ולעיתים יותר מזהות חברי הכנסת והממשלה.

בניגוד לשכנותינו ולכל כך הרבה עמים בעולם, הדור הזה של ישראלים ושל יהודים חי במדינה דמוקרטית, יש לנו הזכות להתבטא בחופשיות ולבקר את השלטון אך לא פחות חשוב מכך יש לנו הזכות לבחור את השלטון ולהשפיע על המדינה ועל הרשות בה אנו חיים. אסור לנו לקחת זכות זו בקלות דעת או כמובן מאליו.

 

 

הדרך הטובה והמהירה ביותר שלכם להשפיע על סביבתכם היא הצבעה בבחירות, זוהי אזרחות טובה וזוהי גם אזרחות נבונה ומשמעותית. הצבעה בבחירות היא חובתנו הבסיסית כלפי החברה בה אנו חיים, וכלפי הדורות הבאים שאנו מנסים לעצב לו מציאות טובה ככל האפשר.

אני קורא לכולם לצאת היום להצביע ולהשפיע, לנצל את יום השבתון להצבעה בבחירות ולאחר מכן לנצל אותו לחיזוק הקשרים המשפחתיים והקהילתיים. צאו להצביע עם ילדיכם, הוו דוגמה לבניכם ובנותיכם והראו להם ולכולנו שהרוח הישראלית חזקה מכל אויב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר