אהב את החיים - אפי בן סעדון ז"ל עם אסף שקד (צילום: אלבום פרטי)
אהב את החיים - אפי בן סעדון ז"ל עם אסף שקד (צילום: אלבום פרטי)

"דמות אהובה ושמחה" – פרידה עצובה מאפי בן סעדון ז"ל

כשהוא בן 39 בלבד, אפי בן סעדון, תושב שכונת מלחה ובין הדמויות המוכרות והאהובות של סצנת חיי הלילה בעיר, קיבל דום לב ונפטר במקום. חבריו מספרים על אדם חייכן, אחד שרק רצה לעשות טוב ועזר לרבים. "הוא אהב את החיים", הפ נפרדים בכאב

פורסם בתאריך: 11.4.24 16:10

בשבת האחרונה, בעיצומו של יום בילוי עם החברים שכה אהב בחוף הילטון בתל אביב, ורגע לפני שהם עוברים בתחנה הבאה – אפי בן סעדון, מהדמויות המוכרות והבולטות של חיי הלילה בירושלים, עזב את החברים על החוף כדי למשוך כסף מהכספומט. בדרך הוא קיבל ככל הנראה דום לב – ונפטר במקום. בן 39 בלבד במותו.

"זה היה הרגע הכי קשה בחיים שלי", משתף בכאב איש הדיגיטל אסף שקד (לשעבר דובר בית"ר ירושלים), חברו הקרוב של בן סעדון ז"ל.
שקד היה בין החברים שאיתם בילה בן סעדון ז"ל באותה שבת. "הכל היה רגיל", אומר שקד, "פתחנו שולחן, אפילו חגגנו לאפי יום הולדת – למרות שהתאריך שלו הוא חודשיים קודם לכן, אבל הוא זרם והיה שמח ומחוייך כהרגלו. בסביבות השעה 17:00, רגע לפני שהתקפלנו, אפי אמר שהוא הולך למשוך כסף. בשעה 17:16 עוד היתה שיחה שלו לאחד החברים, שלא הספיק לענות – ואז הוא פתאום נעלם לנו. במשך כמעט שעה לא מצאנו אותו ולא ידענו איפה הוא".

מתי הבנתם מה קרה?
"רק אחרי שאחיו ניר התקשר אלינו. בהמשך התברר שהוא חצה את הכביש לכיוון מלון שרתון והתמוטט. עשו לו החייאה, אבל הוא נפטר במקום ואמבולנס פינה אותו לבים החולים איכילוב. כשקיבלנו את הבשורה הייתי בהלם. רציתי לבכות אבל מההלם לא הצלחתי. פשוט הלם מוחלט".

"אני מנסה עדיין לעכל", ממשיך ואומר שקד, "רק עכשיו, מספר ימים לאחר האירוע, אני מצליח קצת להשתחרר. אני רוצה להתקשר – ופתאום קולט שאין לי למי. זה נתן לי ממש אגרוף בבטן. עצוב לי, כואב הלב".

שקד, כמו רבים מחבריו של בן סעדון ז"ל, ולמען האמת מכל בני גילו, עזב את ירושלים לפני אי אילו שנים. בשיחה עם "כל העיר" הוא מספר שאפי הוא "המוהקיני האחרון", כדבריו – "החבר היחיד שעדיין לא עזב את ירושלים. הוא היה מחובר מאוד לירושלים. היה לו קשה לעזוב, למרות שכולנו עזבנו".

בן סעדון, שהתגורר בשכונת מלחה, היה, כאמור, מוכר מאוד בירושלים. מעבר להיותו בליין משמעותי בסצנת חיי הלילה בעיר, הוא שימש גם כמנהל השירות של BMW ירושלים, ורבים החשיבו עצמם לחבריו.


אפי ז"ל עם החבר דודי כהן (צילום: אלבום פרטי)

אפי ז"ל עם החבר דודי כהן (צילום: אלבום פרטי)


 

 

למרות אהבתו גדולה את ירושלים, שקד מספר כי "ב-1 למאי הוא כבר היה אמור לעבור לתל אביב. הוא אמנם הרגיש חיבור גדול לירושלים, אבל בשנים האחרונות מוקד הבילויים שלנו היה בתל אביב, אז הוא אמר שכבר עדיף לו לעזוב את ירושלים".

ספר קצת על אפי בבקשה.
"הוא היה אחד משלושה חברים הכי טובים, אחד כזה שאני משתף אותו בהכל, שישן אצלי בתל אביב, טיסות משותפות והרבה בילויים. היינו ביחד המון, והיו לנו הרבה מאוד רגעים מיוחדים וכיפיים. הוא היה מסמר הערב בבילויים – אנרג'ייזר. הוא היה מוכר מסצנת חיי הלילה של ירושלים מתקופת האומן 17, קמפוס, תעשייה ושאר מקומות הבילוי. תמיד זה מרים את האווירה, הוא היה בנאדם מאוד שמח שאהב את החיים. הוא היה המנוע של החבר'ה. הוא עזר להרבה אנשים והכיר לא מעט אנשי עסקים שבו איתו במגע. דמות אהובה ושמחה".


במסיבת פורים - בן סדון ז"ל ושקד (צילום: אלבום פרטי)

במסיבת פורים – בן סעדון ז"ל ושקד (צילום: אלבום פרטי)


בעוד חודשיים צפוי שקד לעמוד מתחת לחופה. מי שהיה אמור ללוות אותו בחתונה (השושבין מה שנקרא) היה, כמובן, אפי ז"ל. "דיברנו על כך שהוא זה שירים לי את הרחבה", אומר שקד, "שירקיד את כולם וידאג שאף אחד לא יעזוב את הרחבה. עכשיו זה כבר לא יקרה",

"אני בטח שהוא מת עם חיוך על הפנים", מסכם שקד, "פשוט כי זה האיש שהוא היה. תמיד שמח. הוא רצה ליהנות מהחיים ולהיות מוקף בחברים אוהבים. הוא אמר שזה יותר חשוב לו מהכל. ובאמת – הוא מת עם החברים שאהב, אומנם הלך לצד כדי שלא נראה, אבל היינו איתו כמעט עד הרגע האחרון".

איש יחסי הציבור ליעד רוח, מוסיף ומספר על בן סעדון: "הוא אהב את החיים הטובים. היה איש של מסיבות, בילויים, אירועים והשקות. זה סיפור עצוב. הוא היה בן אדם צעיר – רק בן 38 – בריא עד כמה שידוע, ובעיקר חייכן ומסביר פנים. אחד שתמיד עוזר לכולם. בחור מקסים שנגע בהרה מאוד אנשים, וזה בא לידי ביטוי בלוויה שלו, שהיתה עצובה ומאוד קשה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר