כיכר ספרא
כיכר ספרא

כיכר ספרא: במקום בורקסים – הליכות

מסלול הליכה חדש בכיכר ספרא הוכשר למען "WALK AND TALK" - מפגשים שנעשים תוך כדי הליכה

פורסם בתאריך: 27.8.17 09:28

הסוף לישיבות הסטנדרטיות בעירייה: מעתה ייערכו הישיבות, הפגישות והדיונים במסגרת פעילותה של העירייה במסלול הליכה חדש, תחת הכותרת "WALK AND TALK". לצורך כך אף הוכשר מסלול הליכה חדש בכיכר ספרא, שבו יוכלו המשתתפים במפגשים לצעוד, בעודם שומרים על הכושר.

המסלול, באורך של כ־700 מטרים, מקיף את כיכר העירייה ומלווה בשילוט ממותג על רצפת המסלול, כולל מידע על המרחק שעבר ההולך וכן מסרים בריאותיים. לאלו שיבחרו להשתמש במסלול, ממתין צ’ופר מתוק בסוף המסלול: ארטיק בריאותי. נוסף על כך, בסיום המסלול תציב העירייה עמדת הטענה לטלפונים סלולריים. יש לציים כי המסלול מונגש לבעלי מוגבלויות.

מהעירייה נמסר כי המסלול החדש יאפשר למנהלים לשנות את שגרת העבודה, ולקיים דיונים ופגישות תוך שילוב פעילות גופנית ושמירה על הבריאות.

ראש העיר ניר ברקת מציין כי “בכל העולם מפתחים שיטות ניהול ועבודה חדשות, ששוברות את קירות המשרדים הישנים ומאפשרות יצירתיות ושינוי אווירה. זה מביא לאיכות עבודה גבוהה יותר, ליעילות, לעלייה בשביעות הרצון של העובדים, וכמובן גם לשיפור הכושר והבריאות”.

מנכ”ל העירייה אמנון מרחב מוסיף כי “זהו פרויקט נוסף במסגרת סדרת פרויקטים שאנחנו מובילים בעירייה, בשכונות ובמערכת החינוך, להפיכת ירושלים לעיר בריאה יותר, תחת המיזם ‘ירושלמים בוחרים בריא’, לצד הכנסת שיטות העבודה החדשניות”.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר