מבצע פינוי הפסולת בצור באהר (צילום: דוברות המשטרה)
מבצע פינוי הפסולת בצור באהר (צילום: דוברות המשטרה)

וידאו – קירוב לבבות בצור באהר: מבצע פינוי פסולת במשקל 160 טון

משטרת ירושלים ואגף האכיפה והשיטור בעירייה ערכו את מבצע פינוי הפסולת,שאליו הצטרפו גם תושבי השכונה, שהגיעו עם טרקטורים פרטיים

פורסם בתאריך: 4.9.17 17:10

גם מצבור פסולת יכול לגשר על פערים: שוטרים ואנשי אגף האכיפה והשיטור של עיריית ירושלים, שהגיעו בשבוע שעבר לצור באהר כדי לפנות מצבור פסולת גדול, נהנו מעזרתם של תושבי המקום עצמם – שנרתמו למאמצי הפינוי ואף 'תגברו' אותם בעזרת טרקטורים פרטיים.

 

המשטרה ואנשי העירייה הגיעו בשבוע שעבר לצור באהר, במטרה לטפל במצבור הפסולת האדיר שהצטבר במשך תקופה ארוכה בסמוך לכיכר 'אל-מונטר' בכפר, והגיע למשקל עצום של כ־160 טון.

מדובר בפסולת אשר היוותה מפגע בטיחותי ותברואתי מסוכן והפכה למטרד של ממש מבחינת תושבי השכונה, זאת משום שהצטברה לצד אחד הצירים המרכזיים בכפר, בסמוך לבתים ובקרבת כמה מוסדות חינוך.

גורמים בעירייה מציינים כי המקום שבו הצטברה הפסולת נמצא מחוץ לתחום אכיפתה של עיריית ירושלים, אך הודות לקשר שנרקם בין השוטרים, העירייה ותושבי המקום, הוחלט לתת מענה לתושבים ולדאוג לפינוי האשפה למען הילדים ולמען שיפור איכות חייהם של תושבי השכונה כולם.

לצורך פינוי מצבור הפסולת עצום המימדים גויסו לטובת העבודות שני טרקטורים ושמונה משאיות של העירייה, אליהם הצטרפו אנשי אגף האכיפה וכן שוטרי משטרת ירושלים, וכאמור גם תושבי השכונה, שלא נשארו אדישים למראה השוטרים ופקחי העירייה המפנים את הפסולת, הגיעו ביוזמתם עם טרקטורים פרטיים והשתתפו בפינוי.

הכפר צור באהר נמצא במזרח ירושלים, לא רחוק מהקיבוץ רמת רחל. שמו נקשר לא פעם באירועים שליליים, פליליים ולאומניים, ובמשטרה מקיימים לאחרונה פעילות יזומה בהיקף רחב, במטרה לתרום לביטחונם של התושבים ולרווחתם, ולחזק את הקשר ביניהם לבין המשטרה והרשות המקומית. הפעילות הזו וחיזוק הקשר, כך מציינים במשטרה, הובילו לפינוי מצבור הפסולת שהטריד מאוד את התושבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר