אילוסטרציה מערכת עיתון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE1)
אילוסטרציה מערכת עיתון (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE1)

תדהמה במקומון שנקשר לפרשת רמי לוי-יורם שמעון: "בלתי נתפס"

עובדי מערכת המקומון, שבעליו נחקרו בפרשת רמי לוי-יורם שמעון, התעוררו לבוקר של חוסר ודאות: "לא יודעים מה עומד על הפרק - לא ברור לנו איך אנחנו קשורים"

פורסם בתאריך: 11.9.17 12:15

תדהמה גדולה אחזה הבוקר במערכת המקומון ביישוב מבשרת ציון, זאת בעקבות חקירתם באזהרה של שניים מבעלי העיתון בפרשה שבה נחקרים גם איש העסקים רמי לוי וראש מועצת מבשרת ציון יורם שמעון.

"ההרגשה רחוקה מלהיות נעימה", מתאר אחד מעובדי המקומון את התחושות. "קודם כל ההרגשה לא נעימה באופן כללי, רק מלהיות בכותרות, אחר כך זה לא נעים כי עדיין מדובר בבוס שלך, שאליו מופנים חשדות כאלה ואחרים, והפעם השלישית היא שיש חוסר ודאות גדול, שזה בכלל לא משנה לאיזה מחלקה בעיתון החשדות קשורים. זה עדיין מקום העבודה שלי, העיתון שלי, זה בלתי נתפס".

עובד נוסף במערכת העיתון מוסיף ואומר: "חשבנו שנקום הבוקר ודברים יתחילו להתבהר אבל כלום, אין חדש ואין התבהרות. לא יודעים מה עומד על הפרק – לא ברור לנו איך אנחנו קשורים".

עורכת העיתון בשנה וחצי האחרונות, אז הוחלפה חלק מהבעלות על העיתון, אומרת: "אנחנו שומעים את הדיבורים ורואים את הכתבות על החשדות. אם החשד הוא לקבלת דברים כאלה או אחרים תמורת סיקור אוהד בעיתון – הדבר הזה יפיל אותי מהכיסא. מעולם לא קיבלתי הוראה מהבעלים לסקר בדרך כזו או אחרת את המועצה או את ראש המועצה, לא לחיוב ולא לשלילה. כעיתונאית 12 שנה אני חד משמעית אומרת – אם זה היה קורה הייתי קמה והולכת. לא הייתי מסכימה לדבר כזה. כשצריך וכשיש מקום לביקורת, אז מבקרים. מעולם לא חסכתי בביקורת ומעולם לא ויתרנו על אייטמים שליליים בגלל הוראה כזו או אחרת. כעורכת העיתון אני מרגישה שתמיד סיקרתי את מה שקרה ביישוב במהלך השבוע. כשהיו דברים לבקר אז שיקפנו את המציאות כפי שהיא. כל אייטם שמופיע בעיתון הוא רק תחת אחריותי, הבעלים לא מעורב ולא התערב ומעולם לא אמר להוריד אייטם".

עורך הדין של מערכת המקומון במבשרת ציון מוסר בתגובה: "ברור לנו שהחשדות הללו הם שטויות ואין בהם ממש. לא ייקח הרבה זמן כדי שזה יהיה ברור לכלום"

***

כזכור, חוקרי יחידת להב 433 במשטרה עיכבו אתמול, ראשון, 10.9, לחקירה את איש העסקים רמי לוי ואת ראש המועצה המקומית מבשרת ציון, זאת לאחר חקירה סמויה שהתנהלה במשך מספר חודשים, במהלכה גם נערכו חיפושים במועצת מבשרת ציון ובבתיהם של המעורבים, כשהבדיקה עוסקת בהתנהלות המועצה מול הקניון החדש במבשרת ציון, שלוי הוא אחד מבעליו, כשעל פי החשד המועצה המקומית לא דרשה מהקניון היטלי השבחה בהיקף של מיליוני שקלים. ביחד עם השניים עוכבו לחקירה גם את שותפו של לוי בקניון מבשרת וכאמור גם של שניים ממנהלי מקומון במבשרת ציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר