אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

ההתעלפות של אייל גולן בבריכת הסולטן: מה קרה מאחורי הקלעים

אחד מהגורמים שהיה מאחורי הקלעים בהופעה של אייל גולן, אתמול, שלישי, בבריכת הסולטן, מספר ל"כל העיר" כי גולן התעלף, אולם למרות זאת התעקש להמשיך ולהופיע

פורסם בתאריך: 13.9.17 17:59

מה באמת קרה מאחורי הקלעים אתמול בערב, שלישי, בהופעה של אייל גולן בבריכת הסולטן בירושלים? אחד מהאנשים שהיה מאחורי הקלעים בהופעה מספר ל"כל העיר" כי אייל גולן הופיע בחלק הראשון של ההופעה בבריכת הסולטן, אולם, לאחר שירד מהבמה על מנת להתכונן לחלק השני של ההופעה, הוא התעלף מאחורי הקלעים.

 

 

"הוא החל להרגיש סחרחורות", מתאר אחד מהאנשים שהיו אתמול, שלישי, מאחורי הקלעים בהופעתו של אייל גולן. "ואז הוא התעלף. הצוות שהיה איתו במקום אמר לו לא להמשיך להופיע. הוא פשוט לא הרגיש טוב. אבל הוא לא היה מוכן לשמוע דבר כזה, מבחינתו הוא התעקש לעלות לבמה חזרה כדי לא לאכזב את הקהל שחיכה לו".

 

אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אנשים שהגיעו להופעתו של גולן הרגישו כי גולן אינו במיטבו, לדבריהם, "הוא היה נראה חיוור". למעשה, בהפסקה שבה גולן ירד מהבמה על מנת להחליף בגדים, עלתה להופיע להקת ריקוד – ככל הנראה אז גולן פשוט התעלף. "אחרי שהוא התאושש, הוא חזר לבמה והופיע בחלק השני, הוא לא היה מוכן לשמוע בכלל על הפסקת ההופעה".

מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן מודה על הדאגה ועל האהבה ומרגיש הרבה יותר טוב".

 

(צילום: שמואל כהן)

בריכת הסולטן (צילום: שמואל כהן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר