בנימין נתניהו, מאיר תורג'מן, אילן גורדו, ניר ברקת (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני, אמיל סלמן)
בנימין נתניהו, מאיר תורג'מן, אילן גורדו, ניר ברקת (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני, אמיל סלמן)

נתניהו, ברקת, תורג'מן וגורדו: הפגישה בנושא הבנייה בירושלים

גורדו, המשמש כיו"ר סניף הליכוד בעיר, הזמין לפני החג לגבעת משואה את נתניהו, ברקת, תורג'מן וחברי מרכז ליכוד נוספים. לדברי גורדו נתניהו אמר לו בין השאר כי הוא בעד יישוב הבנייה בירושלים, בדגש על גבעת המטוס

פורסם בתאריך: 25.9.17 10:51

בשבוע שעבר הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לביתו של מתפקד חדש בליכוד המתגורר בגבעת משואה. את הפגישה אירח יו"ר סניף הליכוד בעיר אילן גורדו. בפגישה עוד נכחו ראש העיר ניר ברקת, מ"מ וסגן ראש העיר מחזיק תיק התכנון והבנייה מאיר תורג'מן, יו"ר התאחדות בוני הארץ בירושלים בועז ישראל והמנכ"ל יוסי שכטר, ח"כ אברהם נגוסה וחברי מרכז ליכוד נוספים.

בפגישה, שהתקיימה לפני חג ראש השנה, גורדו הזמין את נתניהו על מנת לפגוש כמה מחברי מרכז הליכוד בעיר, בראשם ראש העיר ברקת ותורג'מן. כמו כן, מתוקף תפקידו הנוסף של גורדו כגזבר ארגון הקבלנים בירושלים (התאחדות בוני הארץ), השתתפו בפגישה חברי הארגון וקבלנים.

 



 

"הוא חיזק אותי בבנייה בירושלים", מספר גורדו בשיחה עם "כל העיר", "גם מתוקף תפקידי כקבלן וכגזבר התאחדות בוני הארץ וכחבר הנהלת ארגון הקבלנים. ראש הממשלה אמר שהוא בעד הבנייה בירושלים וצריך לחזק את ירושלים, אבל צריך לעשות את זה בצורה חכמה עם כל המוגבלויות שיש. הוא בעד יישוב הבנייה בירושלים, בגבעת המטוס ובחיזוק יהודה ושומרון וזה חימם את הלב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואילן גורדו (צילום: פרטי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואילן גורדו (צילום: פרטי)

גורדו מוסיף ומספר ל"כל העיר" כי נתניהו התבטא בנוגע לפרשיות החקירה שבהן נקשר שמו של נתניהו. "הוא אמר לא היה כלום ולא יהיה כלום", מדגיש גורדו. "ראש ממשלת ישראל הוא אדם שלא מתעסק בדברים האלה. הוא ישר ומתעסק רק בניהול המדינה. במה מחפשים אותו? בשטויות".

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואילן גורדו (צילום: פרטי)

נתניהו במרפסת ביתו של גורדו (צילום: פרטי)

"אני תומך בו ואני חושב שהתמיכה בראש הממשלה היום יותר חזקה בגלל כל העליהום שעושים עליו", אומר גורדו. "ראש ממשלה לא מפילים דרך תקשורת. ראש ממשלה לא מפילים דרך מי אמר למי ועל מי ומה. ראש הממשלה שלנו נתון כל היום בלחצים, עסוק בלשמור על ארץ ישראל. ראש הממשלה שלנו הוא אחד הטובים. אין לי ספק שהוא ימשיך להוביל את מדינת ישראל עוד שנים טובות".

 



 

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. ירושלמי

    תורג'מן תתחיל להיות בנאדם ולכבד אנשים ולהפסיק לצרוח כמו משוגע התפקיד עלה לך לראש תתעורר לפני שיהיה מאוחר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר