עורב (צילום: מוטי קמחי)
עורב (צילום: מוטי קמחי)

מכת עורבים ברמת אשכול: "אלפי עורבים שעושים רעש ולכלוך"

כך למשל דיירים המתגוררים סמוך לשדרות לוי אשכול טוענים כי באזור נרשמת התקהלות רבה של עורבים הגורמת ללכלוך המרחב הציבורי. העירייה: "מטפלים במטרדי עורבים"

פורסם בתאריך: 27.9.17 10:04

דיירים המתגוררים בשדרות לוי אשכול בשכונת רמת אשכול מתלוננים על מטרד של עורבים, שמוביל לטענתם ללכלוך רב. "מדובר על אלפי עורבים שעושים רעש ולכלוך", מתארת שושנה גדניאן, דיירת המתגוררת באזור. "ממש קשה ללכת באזור שבהם העורבים מתגודדים. ביקשנו מהעירייה שבמקומות שיש בהם עצים פרועים, שיורידו את הענפים, אבל הפקח שהגיע אמר שהעירייה לא עושה את זה. הוא לא נתן הסבר, רק אמר 'לא'. מדובר על עצים שנמצאים על המדרכה במרחב הציבורי. זה משהו שעד לפני שנתיים העירייה היתה מטפלת בו. כשגוזמים ענפים מהעץ, זה מקל על התופעה ופחות עורבים מגיעים".


עורב אפור בתחנה לחקר ציפורי ירושלים (צילום: עמיר בלבן)

עורב (צילום: עמיר בלבן)


מהעירייה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, על פי רישומי מחלקת הגננות – בשנה האחרונה כמעט ולא הגיעו פניות בנוגע למטרד התקהלות של עורבים בשכונות העיר. בשכונת רמת אשכול ישנה בעיה של התקהלות עורבים לאורך רחוב שדרות אשכול בשל מספר רב של עצי אקליפטוס – עצים גבוהים (בגובה כ־20 מטרים ומעלה), הנמצאים בשטחים הפרטיים של הבתים. העירייה מטפלת במטרדי עורבים ומניעת התקהלותם על ידי טיפול סביבתי הכולל שמירה על ניקיון האזור, סגירת פחי אשפה ומניעת מזון זמין לעורבים. העירייה ממליצה לתושבים לגזום עצים הנמצאים בשטחים פרטיים ובכך להקטין את השטחים הפנויים לקינון. כמו כן, יש להימנע מהשלכת כיכרות לחם ועוגות על-ידי התושבים בעיקר בכיכרות, דבר הגורם לעורבים להתכנס ולקנן ברחוב. במידה וישנה פניה עם כתובת מדויקת, התושבים מוזמנים לפנות למוקד העירוני שיעדכן את  מחלקת הגננות שתבדוק כל תלונה באופן ספציפי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר