שוטרים חילצו פעוט מרכב בחניון הדסה עין כרם (צילום: דוברות המשטרה)
השוטרים והפעוט (צילום: דוברות המשטרה)

שאפו ענק לשוטרים: פעוט חולץ מרכב נעול בחניון הדסה עין כרם

אם מבוהלת צלצלה למוקד 100 ודיווחה כי בנה הפעוט, כבן שנה וחצי, ננעל ברכבה הפרטי בחניון - השוטרים הגיעו למקום תוך זמן קצר וחילצו אותו ללא פגע

פורסם בתאריך: 19.10.17 14:23

פעוט בן שנה וחצי חולץ מרכב פרטי שחנה בחניון של בית החולים הדסה עין כרם. לפני כשעה התקבלה במוקד 100 של המשטרה שיחה מאם מבוהלת, שדיווחה כי בנה הפעוט, כבן שנה וחצי, ננעל ברכבה הפרטי בחניון בבית חולים והיא לא מצליחה לפתוח את הרכב.

במשטרה מציינים כי "צוות שיטור עירוני של משטרת ישראל שהגיב לקריאה הגיע תוך זמן קצר לחניון, שם פגשו באם ותוך שניות חילצו את הפעוט מהרכב ללא פגע והוא הועבר לחיק אמו שנרגשה לקבלו חזרה לידיה".

 



 

שוטרים חילצו פעוט מרכב בחניון הדסה עין כרם (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים והפעוט (צילום: דוברות המשטרה)

האם הודתה לשוטרים והפקחים על כך שהגיעו במהירות תוך זמן קצר, וחילצו את הפעוט מהרכב הנעול. "תודה רבה לכם שחילצתם את התינוק שלי מהרכב הנעול", כך אמרה האמא לפעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב הפרטי.

"כששמענו את הדיווח ברשת הקשר אודות פעוט הנעול ברכב, לא חשבנו פעמיים ומיד מיהרנו למקום", סיפרו השוטרים, "תוך ידיעה שכל דקה עלולה להיות קריטית, לשמחתנו כשהגענו התינוק בדיוק התעורר משנתו ותוך שניות חילצנו אותו כשהוא מחייך לעברנו ומושיט לנו את ידיו והעברנו אותו לחיק אמו".

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר