גמ"ח החתנים של מאור ביטון (צילומים: פרטי)
גמ"ח החתנים של מאור ביטון (צילומים: פרטי)

הפרויקט המדהים של מאור ביטון: "חולם להכניס חתנים לחופה בחינם"

בגיל 28, עם רזומה מרשים של עשייה ותרומה – מאור ביטון פותח גמ"ח לחתנים. "אני מקווה שזה יגדל ויתעצם"

פורסם בתאריך: 24.10.17 17:20

עצרו רגע, הסתכלו אחורה על חייכם, וחשבו: מה הספקתם לעשות עד לגיל 28? מאור ביטון, תושב שכונת רוממה שבצפון העיר, עשה המון. הוא החל לעבוד עוד כשהיה נער כדי לסייע לאימו לשלם את החובות; הוא השיל מגופו קילוגרמים רבים והפך מילד במשקל 120 ק"ג לגבר נאה; והוא תורם, מסייע ומתנדב בקהילה מאז שהוא זוכר את עצמו. כל זה כנראה לא הספיק לו, משום שלפני שבועיים הוא 'הוסיף עוד שורה לרזומה', ופתח את גמ"ח החתנים 'חסדי מאור'.

"מאז שהייתי ילד קטן חלמתי לעזור ולתת לאנשים", מספר ביטון ל"כל העיר". "לפני חמש שנים בערך, אחת האחייניות שלי חגגה בת מצווה, והחלטתי לפנק אותה: הזמנתי לה רכב יוקרה ושמלה, והלכתי לקנות לעצמי חליפה יפה. כשהתחלתי לחפש אחר חליפה מתאימה, נדהמתי מהמחירים: 2,000 שקלים בשביל כמה שעות שבהן אלבש אותה? זה מטורף. אמרתי לעצמי: 'אני חולם להכניס חתנים לחופה בחינם'. הרי גמ"חים לכלות וכדומה תמיד יש – למה אנחנו צריכים להיות שונים?".

ככל שהתקדמה השיחה עם ביטון, כך התברר כי עניין התרומה והעזרה לחתני ולכלות השמחה הוא, כך נראה, משהו שעובר במשפחה. "מה שנתן לי את הדחיפה, וגרם לי להתחיל לאסוף חליפות לפני כשבועיים, הוא הגמ"ח שנפתח על שם בת דודתי, שנפטרה ממחלת הסרטן לפני חודש וחצי", הוא מספר. "זה היה הרגע שבו אמרתי לעצמי: 'קום ותגשים את החלום שלך, אתה יכול'".

החליפות שמציע מאור ביטון לחתנים (צילום: פרטי)

החליפות שמציע מאור ביטון לחתנים (צילום: פרטי)

כעת, אחרי שבועיים של התארגנויות וסידורים, הגמ"ח יוצא לדרך. השבוע כבר קיבל החתן הראשון את החליפה שלו, לאירוע החינה שלפני החתונה, וב-6.11 אותו חתן יינשא לבחירת ליבו, לבוש בחליפה אחרת שבחר מהמלאי של גמ"ח 'חסדי מאור'.

"אני מקווה שזה יגדל ויתעצם כמה שיותר", מסכם ביטון. "זאת המהות שלי: לעזור לאנשים – תעשה טוב תקבל טוב".

לתרומות ניתן לפנות למאור ביטון בטלפון 054-5737397, בפייסבוק – Maor David Biton, או להגיע לגמ"ח עצמו, בכתובת המ"ג 25, קריית מטרסדורף, רוממה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר