אימון טרמפולינות במטי (צילום: יח"צ)
אימון טרמפולינות במטי (צילום: יח"צ)

מוכנים לקפוץ? אימוני טרמפולינה הגיעו לעיר

רשת מועדוני הכושר מטי מציעה אימונים קופצניים, שהפכו פופולאריים מאוד בכל רחבי העולם

פורסם בתאריך: 1.11.17 12:32

כל הירושלמים קופצים רוקדים? בקרוב מאוד, כנראה: רשת מועדוני הכושר מטי, המפעילה מועדוני כושר באצטדיון טדי, בקניון הדר ובפסגת זאב, מציעה לתושבי העיר התנסות בטרנד הכושר העולמי החדש – אימון בטרמפולינות.

האימון נעשה בקבוצה המופעלת על ידי מדריכה צמודה, ולכל משתתף טרמפולינה אישית עם ידית – כך שמתאפשר לכולם להתאמן, גם לסובלים מבעיות בריאותיות שונות. האימון כולל סיבולת לב-ריאה המשלבת כוח, העלאת דופק ושריפת שומנים מוגברת, והוא תורם לבניית כוח וכושר. זהו אימון חזק מאוד, אך מהנה, ולכן רבים בוחרים בו.

 



 

לקפיצה בטרמפולינה תועלת בריאותית רבה: כוח המשיכה המופעל על הגוף בזמן הקפיצות גורם ליותר חמצן להגיע לתאים, וכתוצאה מכך פוחת העומס על הלב; נוסף על כך, נוצרת זרימה חופשית במערכת הלימפטית, המנקזת לתוכה את הפסולת המטבולית של הגוף ומאפשרת ניקוז הרעלים; בעת הקפיצות על הטרמפולינה דם עורקי נכנס לנימים, ומצייד את התאים בנוזל רקמה שמכיל מזון וחמצן. בקפיצה בטרמפולינה מופעלים שרירים רבים בגוף, מכפות הרגליים, השוקיים וירכיים, עד לבטן ולגב כולו.

טלי ססקולניק, המנהלת המקצועית של סטודיו מטי, מסבירה: "העבודה על טרמפולינה מתבצעת כאימון אינטרוולים, מה שתורם לשריפת קלוריות גדולה יותר". עוד אומרת ססקולניק כי רבים זקוקים לחיזוק הקואורדינציה, בעיקר מבוגרים, והעבודה בטרמפולינה מסייעת רבות לשיפור בתחום זה.

 

אימון טרמפולינות במטי (צילום: יח"צ)

אימון טרמפולינות במטי (צילום: יח"צ)

 

מטי אריאל, בעלת רשת מוכני הכושר מטי, מוסיפה: "אנשים עולים על הטרמפולינה ומתמכרים. בהתחלה הם חוששים, אבל בשלב מסוים הם נכנסים ל'אטרף', לסחרחורת של כיף".

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר