5 ילדים ברכב (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סכנת חיים: 5 ילדים ללא חגורת בטיחות ברכב, חלקם ישבו על הרצפה

ילדים ללא חגורות, רישיון נהיגה שפקע מעל 10 שנים, רכב ללא רישיון בתוקף ונסיעה על נתיב תחבורה ציבורית - כך נתפסה הבוקר על ידי שוטרים במרכז העיר אמא שהסיעה את חמשת ילדיה לבתי הספר

פורסם בתאריך: 5.11.17 16:23

לא ייאמן – שוטרים במרכז העיר תפסו הבוקר נהגת, אמא, שהסיעה את חמשת ילדיה במרכז העיר לבתי הספר כאשר הם ללא חגורות בטיחות וחלקם ישבו על רצפת הרכב. כמו כן, האמא נהגה ללא רישיון נהיגה בתוקף, ומבדיקה התברר כי הרישיון שלה פקע לפני 10 שנים. זאת ועוד, האמא נסעה בנתיב תחבורה ציבורית.

 



 

"לראות רכב ובו ילדים קטנים ללא חגורות בטיחות", מציינים במשטרה, "כשחלקם יושבים על רצפת הרכב ולנהגת אין כלל רישיון נהיגה תקף, זה מהעברות המסוכנות ביותר, החיים של הילדים עלולים להיגמר ברגע אחד".

 


5 ילדים ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מספרים כי בפעילות שוטרי אגף התנועה במרכז העיר, הבחינו השוטרים ברכב הנוסע על נתיב תחבורה ציבורית בניגוד לחוק. משסימנו לנהגת הרכב לעצור, הבחינו כי ברכב הפרטי ישנם 5 ילדים בגילאים שונים, היישובים במושב הקדמי והאחורי כשהם אינם בכיסאות הבטיחות וללא חגורות בטיחות, אחת הילדות אף ישבה על רצפת הרכב.

5 ילדים ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


בבדיקה שערכו השוטרים אודות זהותה של הנהגת, בת 32, עלה כי רישיון הנהיגה שלה פקע לפני 10 שנים וכן בבדיקת הרכב עלה כי רישיון הרכב פקע לפני כחצי שנה. בתחקור ראשוני עלה כי הנהגת היא אמם של חמישה ילדים שהיו ברכב אותה העת וכי היא היתה בדרכה להורידם במוסדות החינוך. נהגת הרכב זומנה לדין בגין נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף ונהיגה בקלות ראש וכן נהיגה הופסקה באופן מידי.

במשטרה מוסיפים ומציינים כי "משטרת ישראל אוכפת ביד קשה עבירות המסכנות באופן מוחשי ומידי את חיי המשתמשים בדרך ותדאג למצות הדין עם הנהגים פורעי החוק. המודעות לבטיחות בדרכים במיוחד בקרב הורים, להם אחריות ישירה לחיי ילדיהם, צריכה להיות בראש ובראשונה טרם הנעת הרכב ובמטרה לאפשר לעצמם ולשאר משתמשי הדרך נסיעה בטוחה".


5 ילדים ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר