ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)
ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)

שוק מחנה יהודה: מאבק בהברחות הביצים הלא מפוקחות

נינו פרץ, יו"ר ועד הסוחרים בשוק: "אנו נעזור למגר את התופעה ונפעל להחזיר את אמון הלקוחות"

פורסם בתאריך: 9.11.17 11:11

המאבק נגד הברחות ביצים לא מפוקחות אל השווקים בירושלים נמשך. בשוק מחנה יהודה פועלים בעלי העסקים נגד התופעה, שעלולה לפגוע בפרנסתם של סוחרים אחרים. ל"כל העיר" נודע כי באחרונה הוברחו לאזור ככל הנראה ביצים לא מפוקחות, שהוחזקו ללא תנאי תברואה הולמים של אחסון וקירור, שעלולים לסכן את בריאות הציבור.

 



 

נינו פרץ, יו"ר ועד הסוחרים בשוק, מוסר ל"כל העיר" :"אנחנו מתנגדים לכך שיוברחו ביצים לא מפוקחות לשוק. אנחנו נעזור למגר את התופעה ונפעל להחזיר את אמון הלקוחות בשוק, שיהיו בטוחים שהם קונים במקום טוב, טרי ובטוח. אני מקווה שיפעלו יותר חזק ובאופן נחרץ נגד אותם מבריחים".

 

נינו פרץ (צילום: ארנון בוסאני)

נינו פרץ (צילום: ארנון בוסאני)

 

מהעירייה נמסר: "לאגף לקידום עסקים הועברו ידיעות ממשרד הבריאות אודות תופעת הברחת ביצים ועל ממצאים שנאספו בנדון. בעל עסק, שעל פי המידע שהועבר נתפס עם ביצים מוברחות, זומן לשימוע שיתקיים בשבוע הבא. במקביל, אגף אכיפה ושיטור מבצע אכיפה שוטפת של רוכלות ברחבי העיר וכאשר מאותרת מכירת ביצים (ברוכלות) שמקורן לא ידוע,  המידע מועבר לטיפול מועצת הלול וליחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות. יש לציין כי אגף האכיפה והשיטור מסייע ליחידת הפיצוח בהחרמה והשמדת ביצים שאינן ראויות למאכל ומקורן לא ידוע. בתוך כך, צוותי השיטור העירוני בשיתוף יחידת הפיצוח של משרד החקלאות ביצעו לאחרונה החרמה והשמדה של ביצים לא ראויות למאכל בשוק מחנה יהודה. העירייה רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בבריאות הציבור ובשמירה על החוק ותמשיך לפעול למיגור התופעה".

 



ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)

ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)

ממשרד החקלאות נמסר: "וטרינר עיריית ירושלים אחראי על  אכיפת החוק ברחבי העיר. יחידת האכיפה של משרד החקלאות  פועלת במחסומים בעוטף ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר