עובדי טבע צועדים לעבר צומת גולדה מאיר - מוחים נגד מהלך הפיטורים (צילום: מושיקו בצלאל)
עובדי טבע ירושלים, הבוקר (צילום: מושיקו בצלאל)

וידאו – עובדי טבע ירושלים ממשיכים להיאבק

עובדי טבע ממשיכים במאבקם נגד סגירת המפעלים בירושלים - הבוקר הם חסמו את כביש גולדה מאיר ואת הצמתים בהר חוצבים

פורסם בתאריך: 19.12.17 09:38

עובדי מפעלי טבע ירושלים ממשיכים להיאבק על הבית. העובדים חסמו הבוקר, שלישי, צמתים מרכזיים בהר חוצבים, חלק מהעובדים הגיע עד לציק גולדה מאיר וחסם את תנועת הרכבים במקום. עומסי תנועה נרשמו באזור. שוטרים הגיעו למקום והחלו לכוון את התנועה לצירים חלופיים.

 



 

ההפגנות של עובדי טבע ירושלים, שנאבקים נגד המהלך לסגירת שני המפעלים בעיר ולפיטוריהם של כ-900 עובדים, החלו עוד בחמישי שעבר להפגין מחוץ למפעל ולהבעיר צמיגים. ביום ראשון השבוע נרשם השיא כאשר המשק שבת עד השעה 12:00. במסגרת העיצומים הושבתו השירותים בעיריית ירושלים, הבנקים, חברות הביטוח, רשות שדות התעופה ובתי החולים הדסה ושערי צדק עבדו במתכונת שבת. התחבורה הציבורית פעלה כסדרה וכך גם מערכות החינוך המיוחד. עוד באותו יום המפגינים יצאו מהמפעל בהר חוצבים וצעדו בתהלוכה לעבר הכנסת. המוחים חסמו את צומת גולדה מאיר ואת גשר המיתרים – הכניסה לעיר, עד שהגיעו למשרד ראש הממשלה. סך הכל מתכננת חברת טבע לפטר 1,750 עובדים ברחבי הארץ.

הפגנת עובדי טבע ירושלים בכניסה לעיר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הפגנת עובדי טבע ירושלים בכניסה לעיר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

 

במסגרת המאבק חלק מהעובדים העבירו את הלילה שבין ראשון לשני במפעלי טבע. העובדים נפגשו השבוע עם שר האוצר משה כחלון (כולנו) אולם לא יצאו משם עם בשורה. יו"ר סיעת כולנו רועי פוקלמן אמר אתמול, שני, כי "יש פוליטיקאים שעסוקים בלחפש אשמים ולעשות סיבוב פוליטי על הגב של העובדים, לא מפתיע כשזה מגיע ממפלגת העבודה. בניגוד אליהם, אנחנו עסוקים בלפתור בעיות. אנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי שהמפעל בירושלים לא ייסגר. מדובר בחברה פרטית שאם לא תתייעל, יאבדו 5,000 עובדים את מקום עבודתם, אנחנו נעשה את המקסימום כדי שלא יפטרו עובדים באופן כללי ובפרט בירושלים".

עובדי טבע מבעירים צמיגים מחוץ למפעל טבע ירושלים (צילום: מושיקו בצלאל)

(צילום: מושיקו בצלאל)

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר