מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

דיווח: צעירה בת 19 נאנסה בלילה בחורשה בקטמון

לפי דיווח שהתקבל במשטרה - הצעירה נאנסה על ידי שני גברים בחורשה שברחוב נקדימון בשכונה. היא פונתה להדסה עין כרם. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 26.2.18 13:31

צעירה בת 19 נאנסה אתמול בלילה (ראשון), לפי החשד על ידי שני גברים בחורשה ברחוב נקדימון בשכונת קטמון. הצעירה פונתה לטיפול בהדסה עין כרם.

תלונה הוגשה אמש במרחב מוריה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה לאיתור שני הגברים החשודים באונס.

מחקירה ראשונית עולה הצעירה הלכה בסמוך לחורשה ושם היא נתקלה בשני הגברים – ואז לפי החשד הם אנסו אותה. הצעירה צלצלה למשטרה ודיווחה כי נאנסה. שוטרים הגיעו לחורשה ולקחו את הצעירה לבדיקה בהדסה עין כרם. במקביל, חוקרים אספו ממצאים מזירת האירוע. כמו כן, שירותי הרווחה העירוניים מנסים לסייע לצעירה. החקירה נמשכת.



במקרה אחר שאירע במרכז העיר לפני חמישה חודשים, צעירה נפלה קורבן כשגבר, שהגיע לאירועי סליחות בירושלים, ביצע בה מעשה מגונה. שוטרי ירושלים עצרו בחודש אוקטובר, בעת שהתקיימו ברחבי העיר אירועי סליחות, צעיר כבן 25 בחשד כי ביצע מעשה מגונה בנערה בת 17 במרכז העיר. לפי החשד הצעיר, תושב בית שמש, הגיע לירושלים כדי להשתתף באירועי הסליחות, לאחר מכן הוא פגש במרכז העיר את הנערה – אז לפי החשד הם שתו יחד אלכוהול ובהמשך הוא ביצע בה מעשה מגונה.

 

במקרה נוסף, כפי שפורסם ב"כל העיר", שהתרחש ביולי בירושלים – המשטרה עצרה גבר, כבן 55, בחשד שאנס אישה שפנתה לחברת כוח האדם בה עובד בבקשה לקבלת עבודה. במשטרה סיפרו כי התקבלה במשטרת ישראל תלונתה של אישה, לפיה הגיעה למשרדו של עובד בחברת כוח אדם במרכז העיר בבקשה לקבל סיוע במציאת עבודה לפרנסתה, שם לפי החשד, ניצל החשוד את מצבה הפגיע של האישה ואת היותו גורם סמכותי שביכולתו לספק לה מקום עבודה, הציג בפניה סרטים בעלי תוכן פורנוגרפי ולאחר מכן ביצע בה מעשי אינוס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר