סגן הילה בצלאלי ז"ל ואימה סיגלית בצלאלי (צילום: אלבום פרטי)
סגן הילה בצלאלי ז"ל ואימה סיגלית בצלאלי (צילום: אלבום פרטי)

קמפיין לרכישת אמבולנס על שמה של סגן הילה בצלאלי ז"ל

סיגלית בצלאלי, אמה של סגן הילה בצלאלי ז"ל שנהרגה לפני שש שנים באסון קריסת גשר התאורה בהר הרצל, פתחה בקמפיין לגיוס 380,000 שקלים לרכישת אמבולנס על שמה של בתה

פורסם בתאריך: 15.4.18 15:35

סיגלית בצלאלי, אמה של סגן הילה בצלאלי ז"ל, הקצינה שנהרגה לפני 6 שנים באסון קריסת גשר התאורה בהר הרצל, במהלך החזרות שנערכו לקראת טקסי יום הזיכרון והעצמאות, פותחת בשיתוף ידידי מד"א בישראל קמפיין גיוס כספים לרכישת אמבולנס על שם הילה.



סגן הילה בצלאלי ז"ל היתה מתנדבת מד"א, חלמה להיות רופאה, הובילה פרויקטים רבים במסגרת מגן דוד אדום ובלטה מאוד בכל עשייתה. אמה סיגלית שמובילה את מפעל הנצחתה מבקשת להנציח ולכבד את זכרה באמצעות אמבולנס מציל חיים על שמה. מטרת הקמפיין – גיוס 380,000 שקלים לרכישת האמבולנס.

"היא נורא אהבה אנשים", מספרת סיגלית בצלאלי, שעבדה במתחם שבו אירע האסון ושימשה כמנהלת אדמיניסטרטיבית במוזיאון הרצל. "אמרתי שאם הילה לא מטפלת בפצועים, היא פצועה בעצמה, שאם היא לא עושה החייאה אז עושים לה".

סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

כזכור, בית משפט השלום בירושלים הרשיע לפני ארבעה חודשים את המהנדס אורן ורשבסקי ואת יועץ הבטיחות יצחק צוקר בגרימת מותה ברשלנות של סגן הילה בצלאלי ז"ל, שנהרגה ב־18 באפריל 2012, במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, לאחר שגשר התאורה שהותקן במקום קרס ופגע בה.

סגן הילה בצלאלי ז"ל, למדה בתיכון בויאר בירושלים והתברכה בשמחת חיים, ביכולת מנהיגות וגם ברוח התנדבות ובתרומה לחברה. בצלאלי ז"ל התקבלה למסלול השגרירים של ארגון LEAD שמאתר מדי שנה תלמידי כיתה י' מתוך אלפי מועמדים, במטרה לקדם ולפתח את הדור הבא של ההנהגה בישראל ובהמשך זכתה באות "הפעיל המצטיין המחוזי" מטעם משרד החינוך.

בצלאלי התגייסה לחיל הרפואה, עברה קורס חובשים קרביים וקורס הכשרת מדריכים. מפקדיה ביקשו שתישאר להדרכה בקורס, אך הילה התעקשה לצאת לקורס קצינים. בתום הקורס וההשלמה דרשו מפקדיה שתישאר ותפקד על קורס חובשים. אך לבסוף קיבלה את השיבוץ שביקשה, ולמגינת ליבם של מפקדיה יצאה לשרת כקא"ר – קצינת ארגון רפואה בחטיבת הבקעה. כבר בלילה הראשון פיקדה על אירוע של תאונת דרכים שבו הוזנקו שני מסוקים של יחידה 669 לחילוץ הנפגעים. הילה זכתה לשבחים רבים על תפקודה ויכולותיה באירוע זה. גם בהמשך תפקידה הצבאי היא הצילה חיים.

סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

אורלי אריאל, מנכ"לית ידידי מד"א מציינת כי "בעשייתה של הילה, היא הותירה צוואה לא כתובה, להמשיך את דרכה בהצלת חיים. בחרנו להנציח את שמה של באמבולנס מציל חיים, שדרוש לנו בימים אלו, בהם יוצאים משרות, מידי שנה כ-120 אמבולנסים, זאת ועוד, מגמת אירועי החירום במד"א נמצאת בעליה דרמתית ביחס לשנה קודמת, בהיקפי ההזנקות לקריאות חירום. באירועי לב – גידול של 51 אחוז, שבץ מוחי גידול של 21 אחוז ותאונות דרכים גידול של 20 אחוז, לידות – גידול של 46 אחוז ועוד".

הלינק לקמפיין: https://my.fundme.org.il/he/campaign/1hilabezaleli

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר