עומסי תנועה בכביש בגין (צילום: מאיר אליפור)
(צילום: מאיר אליפור)

החלטות משטרת המחוז לקראת ארגנטינה בטדי: בגין יישאר פתוח, יוקצו חניות במוקדים שונים

משטרת המחוז נערכת לאבטחת נבחרת ישראל וכוכבי נבחרת ארגנטינה: הנה סיכום הישיבה מיום חמישי

פורסם בתאריך: 2.6.18 18:30

בעוד שבוע, מוצ"ש, 9.6, ייערך באצטדיון טדי בירושלים משחק הידידות של נבחרות ישראל-ארגנטינה – ההתרגשות בשיאה במיוחד לקראת הגעתו של הכוכב הבינלאומי ליאו מסי.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

לקראת האירוע במשטרת ירושלים ערכו בשבוע האחרון ישיבות מיוחדות הנוגעות לסידורי האבטחה והתנועה, וזאת על רקע הגעתם של 30 אלף צופים לאצטדיון טדי מרחבי הארץ – עומסי תנועה צפויים בכביש 1 ובציר 443. כמו כן מתכונן מערך השיטור לאבטחת נבחרת ישראל ואבטחת כוכבי נבחרת ארגנטינה ימים בודדים לפני הופעתם במונדיאל ברוסיה.

הישיבה האחרונה נערכה בחמישי האחרון, 31.5, בראשותו של מפקד המחוז ניצב יורם הלוי, שבה נידונו סידורי האבטחה והסדרי התחבורה והתנועה לקראת הופעת נבחרת ארגנטינה בכדורגל באצטדיון טדי. הישיבה נערכה בהשתתפות כל הגורמים שמשתתפים במשחק – המשטרה, כבאות ואנשי ההפקה.

במסגרת ההיערכות המשטרתית הוחלט כי ציר בגין יישאר פתוח, אך המשטרה קוראת לנהגים להחנות את כלי הרכב בחניונים שיוקצו לטובת האירוע.

כמו כן, במשטרת ירושלים מתכננים את מסלול הנסיעה שיאשפר לשתי הנבחרות להגיע באופן חלק ובטוח לאצטדיון טדי, מבלי להיקלע לפקקים ולעומסי התנועה שצפויים להיות באותו ערב.

איצטדיון טדי (צילום: ששון תירם)

איצטדיון טדי (צילום: ששון תירם)

היכן יוקצו מקומות החניה? עבור הצופים שמגיעים מכביש 443 – הנהגים יחנו בחניונים בצפון העיר, כמו למשל חניון הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, משם יצאו שאטלים שיסיעו את הצופים לטדי ויחזירו אותם בתום המשחק. לבאים מדרום העיר – ניתן יהיה לחנות בחניון הר הרצל – משם ייצאו שאטלים באותה מתכונת.

כזכור, במשטרת ירושלים אמרו ל"כל העיר": "אנחנו שמים לנגד עינינו מטרה – שתהיה פגיעה מינימלית בציבור התושבים בירושלים. ברור לנו שזה הולך להתנגש עם חיי היום יום של תושבי העיר, כמו תושבים שהולכים לעשות קניות בקניון מלחה. בשורה התחתונה, הקו המנחה הוא לצמצם את הפגיעה בתושבים".

בתחילת השבוע שעבר כזכור, נוצרה בהלת כרטיסים סביב המשחק, ובסופו של דבר נמכרו כל הכרטיסים למשחק בתוך 25 דקות. כידוע, קיומו של המשחק באצטדיון טדי התאפשר לאחר התלבטות מול מועמדותו של אצטדיון סמי עופר בחיפה, ולאחר התערבותה של שרת הספורט מירי רגב, שהיתה נחושה לקיימו בירושלים.

ליונל מסי (צילום: אי.פיPavel Golovkin)

ליונל מסי (צילום: אי.פיPavel Golovkin)

כביש בגין (צילום: אורן בן-חקון)

כביש בגין (צילום: אורן בן-חקון)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר