נחלאות (צילום: דניאל בר-און)
נחלאות (צילום: דניאל בר-און)

חדש בשכונת נחלאות: נחלא'עסק – פורום לחיזוק העסקים

הפורום נפתח בנחלאות עבור בעלי העסקים ומטרתו לאפשר נטוורקינג, שיתופי פעולה והעשרה

פורסם בתאריך: 17.6.18 10:59

מקדמים ומפתחים את העסקים בשכונת נחלאות: פורום עסקי חדש הוקם השבוע בנחלאות, כשהמטרה שעומדת מאחורי הקמת הפורום היא לחזק את העסקים בשכונה ולאפשר נטוורקינג בין בעלי העסקים המתגוררים בה.



היוזמה להקמת הפורום היא פרי שיתוף פעולה בין מינהל קהילתי לב העיר, הרשות העירונית לתעסוקה בעירייה, המינהל לשירותי קהילה בעירייה, לשכת הרווחה השכונתית ועבודה קהילתית, החברה למתנ"סים ומט"י (מרכז טיפוח יזמות) ירושלים.

את הפורום ינחה היועץ הארגוני והעסקי חן דיטמן. בנוסף, מט"י יפעיל עבור הקבוצה תוכנית רישות עסקי ותכנים נוספים בשיווק ומכירות.

קרן פלד, מנהלת תחום הדרכה במרכז לטיפוח יזמות ירושלים מציינת כי "הפורום הוקם מתוך צורך שעלה מבעלי העסקים בשכונה ליצור קהילה עסקית מקומית, אשר תחזק את עסקיהם ותאפשר שיתופי פעולה, למידה הדדית ותכני העשרה מותאמים".


משתתפי פורום נחלא'עסק (צילום: מרים ספקטור)

משתתפי פורום נחלא'עסק (צילום: מרים ספקטור)


המנחה חן דיטמן מוסיף: "בתוכנית הפורום ננסה למצות את כל הקשרים העסקיים שיכולים להיות לקבוצה, בעזרת בניית קבוצה חזקה ומנהיגות עסקית בשכונה. במהלך התוכנית ניגע בשני תחומים מרכזיים: תמיכה, מתן ידע והתפתחות עסקית וכן הפניית לקוחות הדדית ותמיכה במעגל הלקוחות, כל זה תוך כדי אווירה טובה. משתתפי הפורום ילמדו בין היתר את עקרונות הנטוורקינג: איך מפתחים קשרים עסקיים, איך יוצאים לפגישות עסקיות, איך יודעים אילו קשרים עסקיים לחפש ואיך עושים את השינוי מאדם שיודע את המקצוע שלו לאדם שהופך להיות עצמאי".

דיתי שדה, מנהלת המחלקה לפיתוח תעסוקתי בעירייה: "הרשות העירונית לתעסוקה פועלת לסייע לתושבי העיר ולמעסיקים ולהביא למקסום פוטנציאל ההון האנושי הקיים בעיר. הרשות יוצרת שיתופי פעולה עם הגורמים העירוניים, הציבוריים והעסקיים בעיר על מנת לפתח יזמים ועסקים מקומיים, אשר יביאו להגדלת מקורות התעסוקה ויתרמו לפיתוחה הכלכלי וחוסנה החברתי של ירושלים. אנו רואים חשיבות גדולה בקבוצה העסקית שהתגבשה בשכונת נחלאות ובשכונות נוספות בעיר ונמשיך לפעול לטובת פיתוח וחיזוק העסקים בעיר".

הרישום לפורום נחלא'עסק מותנה במעבר ראיון ומוצע עבור בעלי העסקים של השכונה במחיר מסובסד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר