המונית שאליה פרצו הנערים הלילה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

דרום העיר: מבצע משטרתי נגד פריצות לכלי רכב

במהלך המבצע תפסה המשטרה על חם שני נערים בחשד שפרצו לשתי מוניות. כשהבחינו בשוטרים הם ניסו להימלט באמצעות קטנוע שגנבו מוקדם יותר

פורסם בתאריך: 1.7.18 08:33

הלילה, בין מוצ"ש לראשון, ביצעה המשטרה מבצע נגד תופעת גניבות כלי רכב בדרום העיר. במהלך פעילות השוטרים לכדה המשטרה שני צעירים על חם בחשד שפרצו לשתי מוניות – כשהבחינו החשודים במשטרה הם ניסו להימלט על גבי קטנוע שגנבו מוקדם יותר.



"שני חשודים נתפסו הלילה על חם על ידי השוטרים לאחר שפרצו לשתימוניות וניסו להימלט על גבי קטנוע שגנבו", מספרים הבוקר, ראשון, במשטרה. "במהלך הלילה נערכו השוטרים בפעילות מבצעית ממוקדת כנגד עבירות התפרצות וגניבה. במהלכה הבחינו השוטרים בשני חשודים שפרצו לשתי מוניות וגנבו אופנוע בדרום העיר. השוטרים מיד פעלו למעצר החשודים (קטינים, תושבי איו"ש), שהובאו לחקירה במשטרה. היום, ראשון, יובאו החשודים להארכת מעצרם בפני בית המשפט".

הקטנוע איתו נמלטו החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

"הפעילות החכמה והנחושה של השוטרים ולוחמי מג"ב של משטרת ישראל נמשכת כל העת רחבי ירושלים", נמסר מהמשטרה, "על מנת לאתר את אותם העבריינים המנסים לפגוע בביטחונו וברכושו של האזרח שומר החוק, להביא למעצרם ולמצות את מלוא חומרת הדין עמם".

אחד הרכבים שאליו פרצו החשודים בדרום העיר - זגוגית שבורה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

***

 

בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר – האווירה האלימה על הכבישים מתבטאת גם בנתונים. סקר שביצעה לאחרונה עמותת אור ירוק מציג תמונה עגומה בנוגע לתרבות הנהיגה בערים הגדולות בישראל, כולל בירושלים כמובן. כך, 48 אחוז מתושבי אזור ירושלים דיווחו בסקר כי נתקלו השנה באירוע של קטטה בכביש; במרכז 57 אחוז נתקלו בסיטואציה לא נעימה כזו, ובצפון ובשרון – 52 אחוז. 84 אחוז מתושבי ירושלים דיווחו כי נתקלו השנה באלימות מילולית ובתנועות מאיימות על הכביש, וכך גם 90 אחוז מתושבי השרון ו-89 אחוז מתושבי המרכז.

באשר להתנהגות פרועה של נהגים, המצב חמור עוד יותר: 98 אחוז מהירושלמים דיווחו בסקר כי נתקלו בנהג שצופר באגרסיביות מכוונת, ואחוז דומה דיווח כי חזה בנהג שחותך רכבים אחרים או 'נצמד' אליהם. 58 אחוז מהם נתקלו בתופעה יותר משש פעמים. 99 אחוז מתושבי המרכז ענו בחיוב על שני הנושאים הללו, ובשרון – כל הנשאלים טענו כי נתקלו בנהג שחותך או נצמד, ו-97 אחוז מהם נתקלו בנהג שצופר באגרסיביות מכוונת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר