דקלה שוטלנד (צילום: שארלוט קוטור)
(צילום: שארלוט קוטור)

מטיפולי הכימותרפיה – לחנות פאות ברחוב יפו

דקלה שוטלנד, אישה חרדית, בת 28, פתחה חנות לייצור פאות ברחוב יפו - בעקבות טיפולי כימותרפיה שעברה: "רציתי לעזור לאנשים שנמצאים במצבי"

פורסם בתאריך: 4.8.18 20:42

מטיפולי הכימותרפיה – לחנות פאות ברחוב יפו: דקלה שוטלנד, חרדית בת 28, נשואה ואם לשניים, פתחה באחרונה חנות לייצור פאות ברחוב יפו 76 בירושלים, ליד כיכר הדוידקה. הרעיון לפתוח את החנות עלה בעקבות טיפולי כימותרפיה שעברה בשל מחלת הסרטן שבה לקתה, ולאחר שהתוודעה לקשיים שעוברות החולות, לעלויות הגבוהות של הפאות ולצרכים הייחודיים של הנשים החולות.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"לאחר שסיימתי את הטיפולים נרשמתי ללימודי פאנות, ובהמשך בעלי ואני התחלנו לייבא חומרים לייצור פאות, ולרכוש שיער אירופי טבעי. בסופו של דבר הקמנו את העסק 'שארלוט קוטורCHARLOTTE COUTURE'", היא מספרת.

דקלה שוטלנד (צילום: שארלוט קוטור)

(צילום: שארלוט קוטור)

"רציתי לעזור לאנשים שנמצאים במצבי", ממשיכה שוטלנד. "הבנתי שהעוסקים בתחום רואים לפעמים את החולה רק דרך הכסף, ולא מבינים את הרגש שמאחורי אובדן השיער והכאב. אישה שמאבדת את שערה מרגישה שהנשיות שלה נעלמה. הגוף שלה חלש ומצב רוחה ירוד. ברגע שהיא חובשת פאה שנתפרה במיוחד בשבילה, וזהה לשיער שאיבדה, היא מרגישה חזקה יותר ובריאה יותר.

דקלה שוטלנד (צילום: שארלוט קוטור)

(צילום: שארלוט קוטור)

אני הופכת את החוויה הזאת למשהו קל יותר, ושומרת על קשר עם הלקוחות גם לאחר שהחלימו. דרך הכאב שלי הפכתי את זה למשהו של יופי וטיפוח. אחותי אוהבת להגיד לי: 'ממכון שרת בהדסה – למכון יופי'. זה קצת קיטשי, אבל נכון".

במהלך הפעילות חלתה שוטלנד בשנית, ונאלצה לעבור השתלת מוח עצם. בעלה, אליעזר, נרתם להמשיך את הטיפול בעסק ולשווק תוספות שיער למספרות, ופאות לסלוני הפאות. "קהל הלקוחות התרחב, ולאחר שהחלמתי החלטתי שזה הזמן להגדיל את העסק. חיפשנו מקום מסודר ומרווח, במקום מרכזי, ופנינו למט"י ירושלים כי הרגשתי שאני זקוקה למסגרת תומכת שתייעץ לנו בנושאים הפיננסיים".

דקלה נעזרת בכל אמצעי השיווק העומדים לרשותה, כולל אלו הדיגיטליים, ומפעילה עמוד פייסבוק תחת השם 'שארלוט קוטור פאות', וגם פרופיל אינסטגרם פעיל, תחת השם 'Charlotte Couture wigs'.

דקלה שוטלנד (צילום: שארלוט קוטור)

(צילום: שארלוט קוטור)

בחנות שברחוב יפו, שגודלה כ-70 מ"ר כולל גלריה, מוכרים, משפצים, מסרקים ותופרים פאות. כמו כן, שוטלנד משווקת למספרות את תוספות השיער, מעניקה פתרונות לשיער דליל ומייצרת פאות מיוחדות לגברים. במקום אף פועלת מספרה לנשים, שמתאימה גם לאלו שלא חובשות פאה, וכן קורסים לעיצוב שיער ופאות.

"הקהל שלנו מאוד מגוון, בעיקר בגלל המקום הנוח והנגיש", מוסיפה שוטלנד. "אבי חינך אותי לאהוב את האדם כאדם ולכבד אותו ללא הבדל דת, גזע ומין, ואני מקבלת את כולם. הגיעה אלינו אישה מוסלמית מבאר שבע, שביקשה לרכוש פאה לאחר שעשתה החלקה ונשר לה השיער. הגיעו אלינו גם לקוחות מספרד, מפורטו ריקו, מצרפת ומניו יורק, ובקרוב נשיק אתר לרכישה אונליין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אליעזר

    לירון
    מחקרים של ארכיאולוגים הוכיחו שגם לפני אלפי שנים גם היה מחלות, ואז ודאי לא היה פאות.
    לא להמציא שטויות, לא חסר פאנטים שלכל דבר שלא מתאים להם מאשימים בזה את כל המחלות שבעולם.

  2. חנה

    קניתי אצלם! אני לא חרדית אבל יש לי דלילות קשה מהגזזת, הפאה משיער אירופאי רך ונעים, הופתעתי מהמחיר הנוח ואני ממליצה לכם לגשת לשם ולפגוש את דקלה המקסימה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר