מתחם התנופה בתלפיות (הדמיה:evolve media)
מתחם התנופה בתלפיות (הדמיה:evolve media)

תלפיות: החלה הקמת מתחם מסחר ותעסוקה חדש

המתחם שברחוב התנופה, שעלות הקמתו מוערכת ב-520 מיליון שקלים, יכלול שטחי מסחר, קליניקות לרופאים ומשרדים על קרקע של כעשרה דונמים

פורסם בתאריך: 6.9.18 09:00

אזור התעשייה תלפיות ממשיך להתחדש: קבוצת 'סופרין', העוסקת בייזום, בניהול ובהקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, למשרדים ולמסחר, ו'אורקום אסטרטגיות', בבעלות אורן ואבי חלפון, ערכו בסוף השבוע טקס הנחת אבן פינה ל'מתחם התנופה' – מתחם מסחרי שצפוי להיות מהבולטים באזור התעשייה המתחדש של שכונת תלפיות.



סופרין ואורוקום ארגנו קבוצת רכישה אשר מימשה לפני כשנה וחצי את האופציה להקמת הפרויקט, המשלב מסחר, קליניקות ומשרדים, על קרקע של כעשרה דונמים. המגרש נרכש תמורת 90 מיליון שקלים: בשלב הראשון נרכשו כ-65 אחוזים מהקרקע, ובתוך כמה חודשים מומשה רכישת 35 האחוזים הנותרים.

את הפרויקט מקימה חברת 'עומר הנדסה ובניה' בשדרה המרכזית של אזור התעשייה (רחוב פייר קניג), והוא מתוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים. הבנייה, שהחלה בימים האחרונים, צפויה להימשך כשלוש שנים וחצי.

על המגרש ייבנה, כאמור, מרכז מסחרי הכולל שתי קומות מסחר, בשטח של כ-12,000 מ"ר ברוטו, וכן שלוש קומות של שטחי משרדים וקליניקות לרופאים, בשטח של כ-14,000 מ"ר ברוטו. כל זאת מעל שלושה מרתפי חניה, שבהם יהיו כ-750 חניות. העלות הכוללת של הבנייה מוערכת בכ-520 מיליון שקלים. החברות היוזמות ציינו כי כל שטחי המסחר כבר שווקו.

הקמת 'מתחם התנופה' מצטרפת למגמה הכללית באזור התעשייה תלפיות, שמשנה לאחרונה את פניו ואת אופיו. תוכנית האב שאושרה לפני ארבע שנים למתחם כוללת תוספת שטחי מסחר ותעסוקה עתידיים בהיקף של יותר מ-2,000,000 מ"ר, ואילו רחוב פייר קניג, שבו ממוקם הפרויקט המדובר, יהיה  הציר המרכזי של המתחם.

במהלך השנים הקרובות יוחל בביצוע עבודות הרכבת הקלה (הקו הירוק) שתנוע לאורך רחוב פייר קניג, ותחנה שלה תמוקם בחזית פרויקט 'מתחם התנופה'.

לדברי קלמן סופרין, בעל קבוצת 'סופרין': "אני עובד בירושלים כבר זמן רב, משנות השמונים. כמהנדס היה לי חלק בפרויקטים רבים, אך לפרויקט זה יש מקום מיוחד בלב שלי, שכן זהו הפרויקט הראשון שבו אני לוקח חלק יזמי. אנו מודים למשקיעים שלנו על הבעת האמון בעיר ירושלים בכלל ובמתחם תלפיות בפרט. נראה כי ציבור המשקיעים הבין שבימים של אי ודאות בתחום הנדל"ן למגורים עליו לפנות לאפיקי השקעה נוספים, ביניהם נדל"ן מסחרי".

קלמן סופרין יו"ר קבוצת סופרין וברוך חדד מבעלי עומר הנדסה ובנייה (צילום: ששון תירם)

קלמן סופרין יו"ר קבוצת סופרין וברוך חדד מבעלי עומר הנדסה ובנייה (צילום: ששון תירם)

קבוצת 'סופרין' מנהלת פרויקטים באזורי הביקוש של גוש דן, בהיקף של יותר משלושה מיליארד שקלים, נכון להיום. בין הפרויקטים שארגנה ויזמה קבוצת 'סופרין' בשנים האחרונות: 'מגדל השחר' בגבעתיים, 'מגדלי 'we בת"א, בית הרופאים 'הברזל 11' ברמת החייל, 'מגדל הכשרת היישוב' בבני ברק פרויקט 'גבעתיים מערב' וקומפלקס המשרדים CU ברמת החייל.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מצחיקים

    כל עוד לא יטפלו בבעיית התחבורה הנוראית באיזור – לבנות עוד ועוד מתחמי מסחר רק יחמיר את הבעיה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר