איציק לארי
איציק לארי

פרסום ראשון: מנכ"ל הטוטו איציק לארי מונה למנכ"ל עיריית ירושלים

ל"כל העיר" נודע כי איציק לארי, מנכ"ל הטוטו, שהודיע היום, ראשון, על סיום תפקידו לאחר 8 שנים, מונה למנכ"ל עיריית ירושלים; לארי: "אני מודע לאתגר העצום שבתפקיד ומתחייב לפעול בהתאם למדיניות ראש העיר למען תושבי ירושלים"; ראש העיר משה ליאון: "לארי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יש מאחוריו עשייה והישגים אדירים, הוא ירושלמי והעיר ותושביה יקרים ללבו"

פורסם בתאריך: 13.1.19 16:49

ל"כל העיר" נודע כי איציק לארי, מנכ"ל הטוטו, שהודיע היום, ראשון, על סיום תפקידו לאחר שמונה שנים, מונה למנכ"ל עיריית ירושלים. לארי הודיע ליו"ר הטוטו רו"ח יוסי פילוס, על עזיבתו את התפקיד ואת הארגון. לארי יחליף בתפקידו את מנכ"ל העירייה היוצא אמנון מרחב, שהודיע על סיום תפקידו לאחר קדנציה של חמש שנים.

לארי, 54, שמתגורר בשכונת בית הכרם, מונה לתפקיד מנכ"ל הטוטו בשנת 2011, לאחר שכיהן כסמנכ"ל הכספים בארגון במשך שבע שנים. לארי נחשב לדמות שהביאה הישגים גבוהים לטוטו, שם הוא מוערך מאוד, וכמו כן, לדמות מוערכת מאוד בעולם הספורט ובשלטון המקומי.


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)




לארי בתגובה: "אני מסתכל אחורה בגאווה על כהונתי כמנכ"ל הטוטו, שאופיינה בהצלחות עסקיות רבות אולם חשוב מזה – בתרומה אדירה לעולם הספורט בישראל ומכאן – לחברה בישראל. אלה הרגעים המרגשים באמת שאקח איתי להמשך הדרך. השנים האחרונות היו שנים של עשייה אדירה בתחום הפעילות העסקית והשיווקית שהובילה להכנסות שנתפסו קודם דמיוניות, עשייה ענקית בתחום התשתיות והפעילות למען הספורט והחברה בישראל, ועשייה גדולה מאוד בתחום הקמעונאי והטכנולוגי. זו הזדמנות מצויינת להודות להנהלת הטוטו ולעובדיו, שבלעדי העבודה הקשה שלהם, שום דבר מזה לא היה מתקיים".

לארי עוד מציין: "אני מודה לראש העיר על האמון שהוא נותן בי והזכות שהוא מעניק לי. אני מודע לאתגר העצום שבתפקיד ומתחייב לפעול בהתאם למדיניות ראש העיר למען תושבי ירושלים".


אמנון מרחב בלשכתו (צילום: אורן בן-חקון)

אמנון מרחב (צילום: אורן בן-חקון)


עוד הוסיף לארי: "ברצוני להודות באופן אישי למי שהעניק לי את הזכות הגדולה לכהן בתפקיד מנכ"ל הטוטו, ואת האמון להוביל את המהלכים הגדולים שהטוטו היה שותף להם בשנים האחרונות: תודה מיוחדת ליו"ר הטוטו יוסי פילוס, לשרת התרבות והספורט הגב' מירי רגב, לשרה לשעבר לימור לבנת, ולצחי פישביין ז"ל, שלעולם לא אשכח את התמיכה והליווי שלו. בימים אלה אני נערך לקראת האתגר הבא בחיי המקצועיים, ואין לי ספק שהידע והניסיון שאני עמי מביא מהטוטו יסייע לי להצליח גם בדרך החדשה".

ראש העיר ליאון מסר: "מלאכת איתור מנכ"ל חדש לעירייה הושלמה היום ואני שמח על כך. לארי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יש מאחוריו עשייה והישגים אדירים, הוא ירושלמי והעיר ותושביה יקרים ללבו. אני משוכנע שעל פי החזון שלי יוביל לארי את העירייה למצוינות למען תושבי ירושלים".

"אני מודה לאמנון מרחב על עבודתו למען העיר והעזרה בחודשי הקליטה הראשונים ומאחל לו בהצלחה בהמשך", הוסיף ליאון.


קריז קשה לדג בפיתה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר

    יאללה יצחק, קח מטאטא ותתחיל לנקות את העיר המזוהמת שאמנון השאיר לנו!!!;

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר