ג'קי מג'ר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
ג'קי מג'ר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

בגיל 68: הלך לעולמו בעלי מסעדת "טעמי" ג'קי מג'ר ז"ל

"חבר, אתה כבר חסר": מג'ר, מהמסעדנים המוכרים בירושלים, בעלי מסעדת "טעמי" במרכז העיר, נפטר הלילה, לאחר התמודדות עם מחלה. בן 68 במותו

פורסם בתאריך: 16.3.19 22:04

ג'קי מג'ר, אחד המסעדנים המוכרים בירושלים, בעלי מסעדת "טעמי" במרכז העיר, הלך הלילה לעולמו. מג'ר נפטר לאחר שהתמודד בשמונה חודשים האחרונים עם מחלת הסרטן. בן 68 במותו.

מג'ר היה בעלי מסעדת "טעמי" – מוסד מיתולוגי ירושלמי, שפועלת ברחוב שמאי בירושלים מאז שנת 1954. המסעדה נפתחה על ידי אביו של ג'קי מג'ר ז"ל – אלברט מג'ר ז"ל.

"בכאב לב גדול, נאלצים להיפרד מהאבא האהוב שלנו, אחרי שנלחם מאד קשה, אך כמו האריה שהוא, במשך 8 חודשים במחלת הסרטן, הוא החליט לשחרר", כך כותבות לו הערב, מוצ"ש, בנותיו של מג'ר בדף הפייסבוק שלו. "זכינו להיות לידו לכל אורך התקופה, לתת ובמיוחד לקבל מהאהבה הגדולה שהרעיף עלינו. אבא, יהי זכרך ברוך – תשמור עלינו כמו שתמיד עשית. אוהבות אותך אהבה עד אין קץ!".



חברים קרובים סופדים למג'ר בדף הפייסבוק שלו, ונפרדים ממנו. חברו איציק יעקוביביץ' כותב לו: "ג’קי חבר יקר לך בשלום לגורלך ושמור על משפחתייך וחברייך מלמעלה! איך איך אפשר לעכל שאתה כבר לא תהיה במסעדה עם חוכמת החיים שלך הידע שלך על כל מה שהולך בעיר תמיד ידעת ראשון כל פסיק בעיר שלנו איך היו אומרים ג’קי 144 ועכשיו עוד לפני שטמנו אותך אתה כבר חסר חבר".

הלווייתו תצא מחר, ראשון, 17.3.19, מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול בשעה 13:00.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר