דייגו קוסטה (צילום: ניר קידר)
דייגו קוסטה (צילום: ניר קידר)

חוזר למדריד על קביים: קוסטה טופל בהדסה ושוחרר

פרופ' אבי ריבקינד, מנהל מערך הטראומה בהדסה ל"כל העיר": "אין לקוסטה שבר, רגלו נחבשה והוא נשלח חזרה לטדי"

פורסם בתאריך: 21.5.19 21:22

עדכון אחרון: 21.5.19 21:57

חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה הגיע להדסה עין כרם לאחר שנפצע בטדי לפני שעה קלה. קוסטה עבר צילומי רנטגן וסיטי וטופל על ידי מנהל מערך הטראומה בהדסה פרופ' אבי ריבקינד ומנהל מחלקת אורתופדיה פרופ' אירי ליברגל. "אין לו שבר", אומר בשיחה עם "כל העיר" פרופ' ריבקינד, "רגלו נחבשה והוא נשלח בחזרה לטדי – משם הוא ייסע עם הקבוצה שלו ויעלה על טיסה עוד הלילה. הוא נשלח עם קביים ולא רצה לקבל טיפול נגד כאבים, הוא סובל בשקט".

במהלך משחק הידידות באצטדיון טדי בירושלים, בין בית"ר ירושלים לבין אתלטיקו מדריד (הסתיים 1:2) – נפצע חלוץ אתלטיקו. קוסטה התפתל מכאבים על כר הדשא בטדי ופונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם. הוא עבר צילומי רנטגן וסיטי.

בשיחה עם "כל העיר" אומר דובר מד"א זכי הלר כי "שחקן אתלטיקו מדריד סובל מחבלה בשוק הרגל, לא ניכר שמדובר בפציעה רצינית. הוא פונה להדסה עין כרם ונלקח לצילומי רנטגן וסיטי".

במחצית הראשונה תיקל דוד קלטינס את  קוסטה, שנפל על הדשא ונראה היה שהוא סובל מכאבים. החלוץ הורד מהמגרש על אלונקה. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם. אתלטיקו מדריד הוציאה הודעה רשמית ובה כתבו: "דייגו קוסטה סובל מנקע בקרסולו השמאלי. החלוץ מחכה לעבור בדיקות על מנת לשלול שבר בעצם".

עוד נמסר ל"כל העיר" מדוברות מד"א נמסר: "צוות מד"א שמאבטח רפואית את משחק הכדורגל באיצטדון טדי בירושלים מעניק טיפול רפואי לאחד השחקנים שנחבל ברגלו שיפונה באמבולנס מד"א לבי"ח להמשך בדיקות כשמצבו קל".



דייגו קוסטה, לפני קלה בטדי (צילום: ניר קידר)

דייגו קוסטה, לפני שעה קלה בטדי (צילום: ניר קידר)


דייגו קוסטה, לפני שעה קלה בטדי (צילום: ניר קידר)

(צילום: ניר קידר)


דייגו קוסטה, לפני שעה קלה בטדי (צילום: ניר קידר)

(צילום: ניר קידר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר