דרור אטרי, שוק מחנה יהודה (צילומים: אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים, ארנון בוסאני)
דרור אטרי, שוק מחנה יהודה (צילומים: אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים, ארנון בוסאני)

היוזמה המביכה של דרור אטרי לקיום בחירות בשוק – איך הכל ייגמר?

נשיא לשכת המסחר הודיע בשבוע שעבר באופן עצמאי על קיום בחירות לוועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה. בעיריית ירושלים מתנערים וזועמים

פורסם בתאריך: 11.6.19 21:06

דרור אטרי, עסקן שמתפקד כנשיא לשכת המסחר ירושלים, החליט בשבוע שעבר שהוא מקיים בחירות לוועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה. בעיריית ירושלים, אם תהיתם, מתנערים לחלוטין מהיוזמה של אטרי וזועמים על ההתנהלות שלו. חלק נכבד מהסוחרים, בהם גם נציגות ועד הסוחרים הזמני בשוק וגם חברי ועד לשעבר, לא מקבלים את סמכותו של אטרי ולא מבינים מה הוא בדיוק רוצה.

בשבוע שעבר החל אטרי לפרסם ולשווק את היוזמה המוזרה שלו לקיום בחירות בשוק. הוא עשה זאת על ידי חלוקת פלאיירים ברחבי שוק מחנה יהודה, כשרבים מהסוחרים שקיבלו אותם לא הבינו, כאמור, על מה בדיוק מדובר ומי מעורב בבחירות הללו.



בעיריית ירושלים זועמים על היוזמה המביכה של אטרי. במכתב חריף שנשלח אליו ממנהל אגף קידום עסקים בעירייה אמיר חכימיאן הבוקר נכתב, בין השאר, "קראנו בתדהמה את הפרסום שהוצאת תחת הכותרת 'יוצאים לבחירות' ולפיו ייערכו בחירות לוועד סוחרי השוק בשיתוף עיריית ירושלים וזאת ללא שהדבר תואם עם עיריית ירושלים".

בהמשך נכתב לאטרי: "אנו מתנערים מהאמור במכתב". עוד נכתב לאטרי: "נציגות סוחרי השוק לא זקוקה לתיווך, ייצוג וניהול של לשכת המסחר ירושלים".

בעירייה, כאמור, זועמים על אטרי ולא מצליחים להבין את המהלך שעשה. "זה פשוט הזוי, קם בנאדם בבוקר ומחליט בחירות", אומר גורם בכיר בעירייה בשיחה עם "כל העיר". "בניגוד לדבריו ולפרסומים השונים, הוא לא תיאם את נושא הבחירות בשוק עם העירייה ואף לא יידע אף אחד לפני שהפלאיירים שלו חולקו בעיר. זה מביך".

אותו גורם מוסיף ומדגיש כי "ממש לא ברור מה עבר לדרור אטרי בראש. ועד הסוחרים הזמני שמונה על ידי ראש העיר לפני מספר חודשים לא איתו, סוחרים רבים אחרים לא מכירים אותו, אבל הוא מחליט שהוא עושה בחירות על דעת עצמו וביוזמתו. שיהיה ברור, הוא יכול לקיים בחירות כרצונו, אבל שהנציג שייבחר יידע שהכתובת היחידה שתהיה לו היא זו של לשכת המסחר ואף גורם בעירייה לא יתייחס או ידבר איתו. יצא מכתב חריף לאטרי וניתן רק לקוות שהוא יירד מהעץ ההזוי שעליו הוא טיפס".


דרור אטרי (צילום: אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים)

דרור אטרי (צילום: אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים)


מחזיק תיק העסקים במועצת העירייה יהודה בן יוסף (ירושלים תצליח) מוסיף ואומר ל"כל העיר": "לשכת המסחר החליטה על דעת עצמה לערוך בחירות בלי שיתוף של עיריית ירושלים. אמנם היה רעיון לשלב את הלשכה בבחירות שיהיו לוועד הסוחרים, אבל הוועד הזה צריך לפעול מול העירייה ובחסות העירייה. מסיבה לא ברורה לשכת המסחר פרסמה שהיא עושה בחירות, אבל עיריית ירושלים קיבלה החלטה שהיא לא זקוקה לגורם מתווך בינה לבין הסוחרים. האגף לקידום עסקים ילווה את הבחירות כמו שהוא מלווה את הוועד הזמני שפועל עד לבחירות".


יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)


"ההודעה שיצאה מטעם לשכת המסחר", חוזר ומדגיש בן יוסף, "היא על דעתו של דרור אטרי בלבד ועיריית ירושלים לא מכירה בבחירות הללו. אנחנו כעירייה נמשיך לקדם תהליך בחירות מסודר ומתואם מול הסוחרים. מה שעשה אטרי זה דבר לא ברור שאף אחד לא מבין מאיפה הוא הגיע. חשוב להבין, ראש העיר שיתף אותו בכוונה לקיים בחירות. היתה לנו פגישה משותפת איתו והבהרנו לו לאן פנינו, אבל בוקר אחד משום מקום ראינו את הפליירים ואת הפרסומים שלו שלא תואמו עם אף אחד".

"כל העיר" פנה לאטרי שמסר את התגובה הבאה: "לשכת המסחר מצרה על הדברים באם למן דהו היה ספק בדבר נחישות לשכת המסחר להחזיר את המנהל התקין והאחדות בשוק הוא טועה. לשכת המסחר כארגון היציג של הקהילה העסקית בירושלים לא תיגרר לאמירות מהן אלה ותמשיך לעמוד איתנה לצד חבריהם הסוחרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר