שריפה בליפתא (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
כעת, השריפה בליפתא (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

סמוך לכביש בגין: נבלמה התפשטות השריפה בליפתא; פעולות הכיבוי יימשכו עוד מספר שעות

כוחות גדולים של כבאות והצלה נאבקים בלהבות בליפתא. בשלב זה נבלמה התפשטות האש ופעולות הכיבוי יימשכו בשעות הקרובות. צפו בסרטונים

פורסם בתאריך: 19.6.19 14:16

עדכון אחרון: 19.6.19 15:07

**עדכון – 16:37: בכבאות והצלה ירושלים נמסר כי נבלמה התפשטות האש בשריפה שפרצה באזור ליפתא. "בשלב זה פועלים הצוותים לכיבוי סופי של השריפה ולמניעת התחדשות האש. פעולות אלו יימשכו מספר שעות".

**עדכון – 15:07: לוחמי האש הצליחו בשלב זה לבלום את האש ולאגף אותה בצידה הצפון מערבי, וכעת מתקיים מאמץ גדול של לוחמי האש לבלום את האש באגף המזרחי שלה.

מהכבאות נמסר כי במהלך פעולות הכיבוי, עקב מיסוך העשן הכבד מהשריפה, תוך כדי פעולות בלימת האש, מפקדת צוות לוחמי אש נפלה לתוך בור בוער בשטח השריפה.  לוחמי אש מיחידת החילוץ של כבאות והצלה ירושלים מחלצים אותה כעת לאחור, להמשך טיפול רפואי של כוחות מד"א ירושלים המאבטחים את פעילות לוחמי האש בשריפה. מצבה ככל הנראה קל.



שריפה גדולה פרצה לפני זמן קצר באזור ליפתא – כוחות גדולים של כיבוי והצלה פועלים בשטח ומנסים למנוע מהאש להתפשט לכיווםן כביש בגין ובתים סמוכים. לזירת האש הוזנקו רביעיית מטוסי כיבוי.



בכבאות והצלה מציניים כי "האש מתקדמת במהירות בחסות הרוחות הערות. מספר רב של צוותי כיבוי והצלה ולוחמי אש נאבקים כעת בלהבות בתוך שלוחת הוואדי בכדי למנוע ממנה להתפשט אל עבר מתקני תשתית חיוניים, נתיבי תחבורה ראשיים ובתים הנמצאים בקו האש. כמו כן, למקום הוזנקו רביעיית מטוסי כיבוי של טייסת הכבאות 'אלעד' בכדי לסייע ללוחמי האש על הקרקע. בשלב זה כאמור, השריפה ללא שליטה ועדיין מדלגת במהירות מעל ראשי לוחמי האש בשטח".





סך הכל פועלים בשטח שבעה צוותי כיבוי מתחנות ירושלים בסיוע רכבי אספקת מים. "לוחמי האש מרכזים מאמץ בכדי לבלום את השריפה", מדגישים בכיבוי, "ולמנוע ממנה להתקדם אל עבר צירי תחבורה, מתקני תשתית ובתים סמוכים".

עדכונים נוספים מיד.


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר