סמל נחום אלה ז"ל, התליון עם חריטת דמותו של נחום אלה (צילומים: באדיבות המשפחה)
סמל נחום אלה ז"ל, התליון עם חריטת דמותו של נחום אלה (צילומים: באדיבות המשפחה)

"ערך רגשי רב": תליון עם חריטת דמותו של סמל נחום אלה ז"ל נגנבה מבית אמו בקטמון

ביום חמישי נפרץ בשכונת קטמון ביתה של דליה אלה, אמו של סמל נחום אלה ז"ל שנהרג בלבנון בנובמבר 1998. בין הפריטים שנגנבו: תליון עם חריטת דמותו של אלה ז"ל. המשפחה מבקשת עזרה במציאת התליון

פורסם בתאריך: 8.7.19 13:33

ביום חמישי האחרון, 4.7, נפרץ ביתה של דליה אלה, אמו של סמל נחום אלה ז"ל, לוחם בחטיבת גולני שנפל בלבנון ב-16.11.1998. בן 19 במותו. בין הפריטים שנגנבו, תליון שעליו חרוטה תמונתו של סמל אלה ז"ל. תליון, שלו ערך רגשי רב עבור האם דליה ושאר בני משפחת אלה.

בפוסט מרגש שפרסמה האחות נעמה אלה נעימי הבוקר (שני, 8.7) בפייסבוק, היא מבקשת את עזרת הציבור בניסיון למצוא את התליון.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"ביום חמישי האחרון 4.7.19 בזמן אירוע משפחתי פרצו לביתה של אמי בקטמון", כתבה נעמה אלה נעימי. "בין כל הפריטים שנגנבו היתה שרשרת שעל התליון חרוטה תמונתו של אחי, סמל נחום אלה ז״ל, לוחם גולני. נבקש את עזרתכם בשיתופים והפצה, שכן אנו סבורים שהשרשרת תתגלגל לאחת מחנויות התכשיטים בירושלים ולה ערך רגשי רב עבורנו".

סמל נחום אלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

סמל נחום אלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)



בשיחה עם "כל העיר" מספרת אלה נעימי בכאב כי "התחושה הכי קשה היא שהתליון יהיה בידיים זרות, בלי שמי שמחזיק בה יודע מה הערך האמיתי והרגשי שלו בשבילנו. זה פשוט כואב. את התליון קיבלו הוריי בתום השבעה על נחום ז"ל. כשאבא נפטר לפני כ-9 שנים משיברון לב, שמרתי את התליון אצלי. ביום חמישי, כאמור, הוא נגנב. אני כל כך כועסת אבל יודעת שזה לא יעזור. פרסמתי פוסט כי אנחנו מניחים שהגנבים ינסו למכור את התליון – ואנחנו מבקשים מכל מי שרואה את התליון לעדכן אותנו ולהחזיר לנו אותה".



נחום אלה ז"ל, שהתגורר עם משפחתו בקטמון, שירת כחובש קרבי בפלחי"ק גולני. הוא ועוד שני חבריו ליחידה – סמל יוסף בן מוחא ז"ל וסמל רז פרומוביץ ז"ל – נפלו שעה שהכח עלה על מטען צד שהופעל מרחוק באזור ואדי כרוש בלבנון ב-16.11.1998.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר