סניף הביטוח הלאומי במעלה אדומים, חנוכת הסניף החדש, השבוע (צילומים: באדיבות ביטוח לאומי, עיריית מעלה אדומים)
סניף הביטוח הלאומי במעלה אדומים, חנוכת הסניף החדש, השבוע (צילומים: באדיבות ביטוח לאומי, עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נחנך הסניף החדש של ביטוח לאומי בקניון אדומים

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר ושר הרווחה לשעבר נחנך הסניף החדש, שממוקם בקומה העליונה של קניון אדומים

פורסם בתאריך: 19.9.19 08:39

מעלה אדומים התחדשה בסניף מחודש של הביטוח הלאומי. בתחילת השבוע נערך טקס חגיגי לחנוכת הסניף החדש של הביטוח הלאומי, אשר בקומה העליונה של קניון אדומים.

יצוין כי הסניף צפוי להיפתח לקהל הרחב רק לאחר ראש השנה, החל מה-3.10, והוא יפעל שלושה ימים בשבוע. בביטוח הלאומי מציינים כי עד לפתיחה ב-3.10 השירותים לתושבי מעלה אדומים יינתנו בסניף הישן. בסניף החדש מוטמעת מערכת לניהול תורים שנכנסה לאחרונה לפעילות בסניפי הביטוח הלאומי בכל הארץ.

טקס החניכה התקיים במעמד ראש העיר בני כשריאל, שר הרווחה לשעבר ח"כ חיים כץ, מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר עובדח הסניף ואורחים נוספים.

ממשרד הרווחה נמסר כי "לביטוח הלאומי 23 סניפים ראשיים המפוזרים גיאוגרפית, ולהם כ-62 סניפי משנה ומרכזי שירות בכל רחבי הארץ. מרכז השירות החדש בקניון אדומים הוא מודרני וניתן לערוך בו בירורים בנושאי קצבאות ודמי ביטוח, להגיש בקשות לקבלת קצבאות, למסור מסמכים, לבצע תשלומים, לקבל אישורים, קוד סודי ועוד. המבנה החדש מחליף את הסניף הקודם בהר מכוור ששטחו היה קטן מלהכיל את מספר הפונים אליו".

מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר נשא דברים בחנוכת הסניף ואמר, בין השאר, כי "מטרתנו להנגיש את השירות לכל תושבי המדינה, הן בשירותים הדיגיטליים המפותחים שלנו והן בהנגשה הפיזית. נועדנו להיות עבור התושבים. הסניף החדש במעלה אדומים הינו גדול, מרווח ומכבד שמאפשר להעניק שירות איכותי לציבור הפונים".

ח"כ כץ, שפעל למען פתיחת הסניף החדש כאשר כיהן כשר הרווחה מוסיף: "הקמנו את הסניף המתקדם ביותר במטרה להעניק לתושבי העיר שירות איכותי. אני מאחל הצלחה רבה להנהלת הסניף ולעובדים".

ראש העיר כשריאל סיכם ואמר: "הפכנו לעיר מחוז ומרכז מטרופולין, שנותן שירותים לכל האזור ולכן אני מודה לשר כץ ולדרג המקצועי שהחליטו לשדרג את מרכז השירות של הביטוח הלאומי בעיר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר