ראש העיר בני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ראש העיר בני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ביקור העבודה של ראש העיר בני כשריאל בארצות הברית

במהלך הביקור נפגש ראש העיר בני כשריאל עם נציגי ארגונים ועמותות והשיג התחייבויות כספיות למימון פרויקטים רבים בעיר

פורסם בתאריך: 28.11.19 08:38

ביקורו השנתי של ראש העיר בני כשריאל בקהילות היהודיות ובקרב תומכי ישראל הסתיים בהצלחה, כשלדברי גורמים בעיריית מעלה אדומים "עם השגת התחייבויות כספיות רבות למימון פרויקטים שונים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אל כשריאל התלוותה היועצת לקשרי החוץ רחלי וסאל, והשניים עברו מרתון פגישות במדינות שונות בארצות הברית. כשריאל התארח, בין השאר, אצל קהילה פרסית תומכת מאוד וסקרנית לגבי העיר ולגבי תמיכה בתחומי הביטחון. ראש העיר נתן סקירה על צרכי הביטחון של העיר בעיקר בנושא מצלמות האבטחה המרשתות את העיר.

כמו כן כשריאל נאם במכללת קווינס והרצה בפני סטודנטים יהודים וערבים על המצב במעלה אדומים, ונתן סקירה נרחבת על הפעילות בפארק אדומים לתעשייה ועסקים שבו מועסקים כ-4,500 פלסטינאים שחיים בשלום עם העובדים היהודים בפארק.

כשריאל אף נפגש עם נציגי ארגוני התמיכה הגדולים בישראל כמו 'FIDF', מהם הוא ביקש סיוע לחיילי העיר הבודדים, 'UJA' – הפדרציה הגדולה ביותר בארצות הברית עבור סיוע לאגף רווחה וחינוך ועוד.

"במסגרת הביקור והמפגשים האישיים עם תורמים", מציינים בעיריית מעלה אדומים, "נרשם גיוס תרומות גדול שמיועדים לפרויקטים בתחומי הביטחון, פרויקטים שונים ברווחה וחינוך. בנוסף, ראש העיר קיים סדרת פגישות עם משקיעים ויזמים בנושא בניית המלון במרכז העיר".

"ידידינו בארצות הברית ממשיכים לחבק, לתמוך ולחזק אותנו", אומר כשריאל. "הביקור היה מוצלח וחשוב ויניב פירות רבים. בביקור גויסו תרומות רבות לפרויקטים שונים בראש ובראשונה למרכיבי ביטחון עירוניים ונרקמו קשרים חשובים שיסייעו לנו בחיזוק העיר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר