(צילום: עיריית מעלה אדומים)
(צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: שינויים בהסדרי התנועה בצומת הכניסה לעיר

במסגרת פיילוט עירוני, תיסגר בשבועות הקרובים הפנייה לעיירה הפלסטינית עזריה בין השעות 18:00-15:00 ובשעות העומס בימי שישי. המטרה: הקלה בעמוסים ומניעת כניסת רכבים פלסטינאים למעלה אדומים

פורסם בתאריך: 4.12.19 19:23

נהגים שימו לב: בשבועות הקרובים יחולו שינויים בהסדרי התנועה בצומת הכניסה למעלה אדומים, זאת במסגרת פיילוט שעליו הוחלט במשותף על ידי עיריית מעלה אדומים, משטרת יו"ש ועוטף מג"ב.

השינויים, בשלב הפיילוט, כוללים את סגירת הפנייה ימינה מצומת הכניסה למעלה אדומים לעיירה הפלסטינאית עזריה בין השעות 18:00-15:00 וכן בשעות העומס בימי שישי. הביצוע בפועל של סגירת הציר תעשה על ידי המשטרה והשיטור העירוני.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית מעלה אדומים מציינים השבוע כי "ההחלטה על השינויים בהסדרי התנועה התקבלה לאור בקשתו של ראש העיר בני כשריאל מהגורמים המקצועיים הרלוונטיים – המשטרה ועוטף מג"ב – לסגור את הפנייה לעזריה דרך הכניסה לעיר. מטרת הסגירה היא להקל על עומסי התנועה בכיכר ולמנוע בלבול של אזרחים טועים שנכנסים לעזריה בטעות ונזקקים לחילוץ של כוחות הביטחון".

בתקופה האחרונה, יש לציין, נערכו מספר פגישות בנושא בין ראש העיר כשריאל עם גורמי הביטחון ביהודה ושומרון. בפגישות נכחו גם סגן ראש העיר בוריס גרוסמן, מחזיק תיק התחבורה, והדרגים המקצועיים בעירייה – מהנדס העיר יונתן לובל, מנהל אגף הביטחון נועם הרוש, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי גרשון לוקיי , דוד חייט מאגף הביטחון, קמ"ט תחבורה ישראל אפריאט, צחי צגאג ממג"ב, קצין את"ן יהודה שחר מחסומי ואחרים.

בפגישות הללו הוחלט על ביצוע פיילוט לבחינת הסדרי התנועה לטווח הארוך. בעיריית מעלה אדומים מוסיפים עוד כי "תושבי עזריה יוכלו להיכנס ליישוב שלהם מהמסלול הימני הקיים כיום מחוץ לכיכר הכניסה למעלה אדומים ובכך תמנע ותפחת כניסת תושבי העיר לעזריה".

עוד מציינים בעיריית מעלה אדומים כי "במפגשים הוחלט כי בעקבות סגירת הפנייה ימינה תבוצע הארכה של קו ההפרדה/מעקה בטיחות בעוד כ-100 מטרים נוספים מאי התנועה הקיים. הביצוע יהיה באחריות נתיבי ישראל מחוז ש"י. בנוסף, יוכן שילוט הכוונה שיוצב במקום על ידי נתיבי ישראל מחוז ש"י".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר