מרחבי הלימוד בספרייה העירונית (צילום עיריית מעלה אדומים)
מרחבי הלימוד בספרייה העירונית (צילום עיריית מעלה אדומים)

מרחבי לימוד ייעודים לסטודנטים בספרייה העירונית

לקראת תקופת המבחנים האקדמית פותחת העירייה מרחבי לימוד, שבהם אינטרנט אלחוטי, שירות הדפסה ועמדת קפה

פורסם בתאריך: 2.7.17 09:33

יוזמה חדשה של העירייה מציעה לסטודנטים תושבי העיר מרחבי לימוד לתקופת המבחנים הקרובה. מרחבי הלימוד, שבהם יינתן שירות הדפסה בחינם ואינטרנט אלחוטי, יפעלו בספריה העירונית השלום-בני ציון עד לסוף חודש יולי.

 

המיזם הוא  פרי יוזמתה של חברת המועצה מעין מור, מחזיקת תיק האקדמיה והסטודנטים, וזוהי כבר השנה השלישית לקיומו. בעירייה מציינים כי בתקופת המבחנים האחרונה, בחודשים פברואר-מרץ, השתמשו במרחבי הלימוד ובשירותים הנלווים למעלה מ־1,000 סטודנטים.

ליוזמה של מור, נענה גם בית הקפה "קפית באגם", שמזמין את הסטודנטים להשתמש בחדר ה־VIP מדי יום בין השעות 16:00-8:30 וליהנות מהנחות על התפריט.

"סטודנטים יקרים, הפעם אין תירוצים, בבחינות הקרובות אתם הולכים להצליח", אומרת השבוע מור ומוסיפה ש"אני מזמינה אתכם להגיע ללמוד לבחינות במקום שקט ובלי הסחות דעת. אני מבקשת להודות לכל השותפים שגורמים לפרויקט החשוב הזה לקרות – לראש העיר בני כשריאל, לספריה העירונית, וגם להגר מלכה מ'קפית באגם'. סטודנטים שצריכים משהו נוסף שיעזור להם לעבור בשלום את תקופת הבחינות מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק  "סטודנטים וסטודנטיות מעלה אדומים". זה המקום להציע רעיונות נוספים".

ראש העיר כשריאל מוסיף ואומר: "הסטודנטים שלנו תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי ולשיפור ניכר בתדמיתה של מעלה אדומים כעיר צעירה ותוססת, ואנו עושים כל שניתן כדי לסייע להם להצליח בבחינות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר