חנוכת יער פרי מאכל בוואדי המצדים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
חנוכת יער פרי מאכל בוואדי המצדים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

נחנך יער פרי מאכל לזכרה של אלה אור ז"ל

בטקס מרגש נחנך השבוע היער, שטופח ביוזמת מועצת הנוער העירונית במעלה אדומים ובשיתוף המתנ"ס. אביה של אלה אור ז"ל: "כל אירוע לזכרה מרגש מחדש"

פורסם בתאריך: 20.6.19 07:30

בוואדי המצדים שממוקם בסמוך לפארק המשפחה במעלה אדומים נחנך 'יער פרי מאכל' לזכרם של אלה אור ז"ל, תושבת מעלה אדומים, ומהרוגות אסון נחל צפית.

היוזמה להנצחתה של אלה אור ז"ל, כך מספרים בעיריית מעלה אדומים, היא של מועצת הנוער העירונית. מובילת היוזמה להנצחה נחמה פרייס ממועצת הנוער. ליוזמה שותפים חברי המועצה ליאל שרעבי, יואב צבע, דן רענן, יעקב לסקין, עמית מלול.


אלה אור ז"ל (צילום:אוסף משפחתי)

אלה אור ז"ל (צילום:אוסף משפחתי)


את חלקת היער טיפחו במשך כמה חודשים כ-80 בני נוער מהישיבה התיכונית, תנועת הנוער "עזרא", תנועת "הצופים", והשינשינים של העיר. "היוזמה החלה לרקום עור וגידים אחרי יום חילופי שלטון", מציינים בעירייה, "שבו הציגו בני הנוער את היוזמה שלהם לראש העיר ולהנהלת העירייה, והיא אושרה".

במהלך הטקס הסור הלוט ונשתלו עצים על ידי רבים מהאורחים שהשתתפו בו. בטקס נשאו דברים מרגשים שרית ואיציק אור, הוריה של אלה אור ז"ל. "כל אירוע לזכרה של אלה מרגש מחדש ובטח האירוע שמתקיים בעיר המיוחדת מעלה אדומים", ציין האב איציק. "אלה היתה אמורה לחגוג 19 שנה וכידוע כל 19 שנה התאריך הלועזי והעברי מתמזגים. אני מקווה שביום הולדתה תהיה פעילות יפה במקום הזה".



ראש העיר בני כשריאל: "אנחנו מנציחים בצניעות רבה את אלה ז"ל וחבריה על ידי חורשת ירק עם נוף מדהים. אלה אהבה את הטבע ואת הנופים והיום העיר מנציחה את זכרה ואת זכר חבריה שנספו על ידי יער פרי מאכל – סמל החיים, הצורך הבסיסי של האדם. אלה ז"ל תמשיך להיות איתנו תמיד לנצח נצחים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר