עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)
עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)

תוכנית 'מיניות בריאה' מציינת עשור במערכת החינוך במעלה אדומים

המכון להדרכת הורים במעלה אדומים בשיתוף משרד החינוך מוביל את התוכנית, שמטרתה להעלות את המודעות של התלמידים, ההורים והצוותים החינוכיים לנושא

פורסם בתאריך: 31.7.19 20:04

על רקע פרשת איה נאפה שבקפריסין, בעיריית מעלה אדומים מתגאים בתוכנית 'מיניות בריאה', שפועלת במערכת החינוך העירונית מזה כעשור.

את התוכנית, חשוב לציין, מוביל המכון להדרכת הורים במעלה אדומים והיא מתבצעת בשיתוף משרד החינוך. "למעשה, מעלה אדומים היא העיר היחידה שמובילה מזה שנים שיח, התמקצעות ומודעות בקרב צוותים חינוכיים, תלמידים והורים בנושא מיניות בריאה", מדגישים בעירייה.



במסגרת התוכנית, שפועלת כאמור כבר למעלה מעשר שנים – תלמידי כיתות י'-י"ב בבתי הספר בעיר עוברים סדנאות העוסקות בנושא, ובמסגרתן הם לומדים על תיאום ציפיות בנושא יחסי מין, הכרת הגוף, שלבי התפתחות, זוגיות מכבדת, אמצעי מניעה ועוד. הסדנאות מועברות על ידי אנשי מקצוע ונתמכות בשיח מלווה על ידי המחנכים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר בני כשריאל: "ההסברה, הלימוד וההדרכה שאנו נותנים במסגרת התוכנית היא קריטית ומשמעותית מאוד, והיא ניתנת הן לצוותים החינוכיים, הן לתלמידים והן להורים. אם לא נחזק את הילדים, נדריך אותם, נהיה קשובים להם וניתן להם ידע מקצועי בתחום המיניות, נאבד את הרלוונטיות שלנו בחייהם ונתקשה להגן עליהם מפני המסרים הקיימים ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה. השותפות עם ההורים והשמירה על רצף בין הבית לבית הספר היא חיונית ביצירת שפה אחידה, ואני שמח ומברך על קיומה של התוכנית בעירנו. אני קורא להורים להירשם לאחת ההרצאות העוסקות בנושא, להכיר מקרוב את הסכנות ברשת ואת הדגשים שעליהם צריך לדבר עם הילדים בגילאים השונים ולהיות שם עבורם בכל צורך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר