בוימן תשמישי קדושה (צילום: פרטי)
בוימן תשמישי קדושה (צילום: פרטי)

בוימן תשמישי קדושה: "אנחנו רואים בזה שליחות"

מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה איכותיים בכתובת אחת בירושלים - ''בוימן תשמישי קדושה''. אבל תחושת השליחות של נפתלי בוימן נובעת בעיקר משום פרויקט מיוחד שהוא מארגן - בר\בת מצווה ל-50 ילדים ממשפחות מעוטות יכולת, במסגרתו הם מבקרים בכותל, חוגגים בכבוד ונהנים מערכה שלמה של תפילין חדשים, טלית וסידור מהודרים עם רקמת שמם עליה

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:02

בוימן תשמישי קדושה הוא עסק שמשלב מוצרי יודאיקה איכותית מסורתית עם תרומה לקהילה והכל בניצוחו של איש אחד, נפתלי בוימן. נפתלי ורעייתו מיכל שימשו בעבר משפחת קלט מטעם עמותת "אור שלום", ל-40 תינוקות וילדים שהוצאו מבתיהן אחרי שעברו קשיים וזוועות. בוימן תשמישי קדושה הוא ללא ספק משב רוח מרענן בעולם היודאיקה, בכך שהוא מציע את כל תשמישי הקדושה ומוצרי היודאיקה שאתם צריכים במקום אחד. נפתלי בוימן, הבעלים, נכנס לתחום היודאיקה לפני כעשר שנים אחרי קריירה ארוכה ביחידות צה"ל השונות, אבל עשה זאת בדרכו המיוחדת עם הרבה אהבה ונתינה, תוך מתן דגש מיוחד לנושא הטיפול בילדים בנוער בסיכון. ״אני רואה בעסק שליחות. אנו מפעילים את גמ״ח משה, על שם משה בוימן ז״ל אבי היקר. במסגרת זו אנחנו משאילים תפילין ומארגנים בר\בת מצווה ל-50 ילדים ממשפחות מעוטות יכולתהמגיעים מכל רחבי הארץ (באר שבע, ירושלים, חיפה). אנחנו מבצעים זאת בשיתוף פעולה מלא ובמסגרת מתנ"ס פאני קפלן ואני באופן אישי מעניק להם תפילין במחיר עלות", מספר נפתלי, ומוסיף: "זה מתאפשר גם בזכות תרומות שמגיעות על ידי אנשים יקרים, יהודים מצרפת בעיקר, והילדים נהנים מהערכה השלמה: תפילין חדשים, טלית וסידור מהודרים".

במסגרת חגיגות אירוע בר\בת המצווה, מגיעים הילדים לכותל, חוגגים את האירוע באולם אירועים באזור ירושלים יחד עם בני משפחה וחברים, כשהכל מאורגן עם הסעה צמודה, מדריכים, מאבטחים, וכל מה שצריך על מנת שהילדים יהנו מחווית בר/בת מצווה מכובדת ומהנה. חשוב לציין, כל ילד מקבל טלית עם השם המלא רקום עליה, וגם על הסידור. נפתלי מוסיף: "דבר נוסף שאני רואה בו שליחות הוא המחירים הנמוכים אותם אנו גובים ממשפחות שאין ביכולתם ליהנות מתקציבים, מה שנקרא מעוטי יכולת".

בוימן תשמישי קדושה (צילום: פרטי)

בוימן תשמישי קדושה (צילום: פרטי)

העבודה שואבת ממך המון אנרגיות, איך אתה מצליח לתת מעצמך כל כך הרבה?

"מה שנותן לי את הכוח להמשיך בעשייה ובתרומה המבורכת הזו זה הילדים עצמם. לראות אותם מאושרים וגאים באחד הימים החשובים בחייהם, יום שמסמל את המעבר מילדות לבגרות. זה שווה בשבילנו את כל העבודה והנתינה״. נפתלי בוימן מעניק ללקוחותיו גם ייעוץ והכוונה מקיפה ועונה על כל השאלות כמו 'מה הכי מתאים לשימוש יומיומי או לכבוד אירוע מיוחד', והכל בהתאם לתקציב ולדרישות הלקוח. וזה לא הכל, בבוימן תשמישי קדושה תוכלו ליהנות מבדיקת מזוזה ובדיקת תפילין שנעשים באופן ייחודי ומקצועי, אפשר לומר אפילו מהפכני בתחום. החברה שולחת דו״ח מפורט ומלא ישירות לתיבת המייל, הכולל צילומים של הטעויות, התיקונים – וכל זאת ללא תוספת מחיר. בוימן תשמישי קדושה מעניק שירות של הגעה עד לבית הלקוח, פירוק/הרכבת המזוזה במקום, בשיתוף פעולה מלא עם צרכי ודרישות הלקוח.

יש פרויקט מיוחד שאתה זוכר?

״כן, אצל לקוח במודיעין נתקלתי בדבר מדהים. כל ארבעת המזוזות היו פסולות בדיוק בצירוף ״בין עינייך״. שאלתי את הלקוח אם יש לו בעיות בעיניים וכמובן שהתשובה הייתה חיובית, והוא אכן עמד בפני ניתוח מורכב בעיניים. סיפור נוסף שעלה בזכרוני עוסק באישה אחת שהזמינה אותי לביתה על מנת לבדוק את המזוזות. הרגשתי שהיא מנסה לדחוף לכיוון פסילת אחת המזוזות. שאלתי אותה מדוע היא רוצה לפסול את אותה המזוזה, והיא ענתה 'הבן שלי היה לן בחדר הזה ולצערי הוא נפטר בדיוק ביום שבו אמור היה להתחיל להניח תפילין'. הצעתי שנבדוק את התפילין והיא הסכימה. לתדהמתי גיליתי שבמקום שיהיה כתוב ״את ה׳ אלוקיך״ היה כתוב ״מאת ה׳ אלוקייך״. אמרתי לה והיא הייתה די המומה".

לדברי נפתלי ישנה בעיה שצצה בשנים האחרונות, לפיהה דווקא מזוזות שנראות יפות ומושלמות לכאורה, עלולות להיות פסולות בשל העובדה כי לא נכתבו על ידי סופר סת״ם. "לצערי אנשים מחפשים את היפה בשנים האחרונות אבל לעיתים זה בא על חשבון התקינות של המזוזה״, הוא מסביר.

החברה מציעה גם שירותי בדיקת מזוזה ותפילין:

  • בדיקת מזוזה כוללת את השלבים הבאים: פירוק המזוזה בבית הלקוח, התקנת מזוזה חלופית עד לסיום הבדיקה, לקיחת המזוזה לבדיקה ידנית וממוחשבת, הכנת דו"ח המפרט את הליקויים במזוזה, החזרת המזוזה ללקוח בצירוף הדו"ח.
  • בדיקת תפילין כוללת את השלבים הבאים: איסוף התפילין מבית הלקוח, בדיקה ידנית וממוחשבת של התפילין, הכנת דו"ח המפרט את הליקויים בתפילין, החזרת התפילין ללקוח בצירוף הדו"ח.

אנחנו ללא ספק התאהבנו – מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה איכותיים בכתובת אחת, "בוימן תשמישי קדושה".

 

כתובת: החשמונאים 4, ירושלים

אימייל: [email protected]

טלפון: 054-577-0261

לאתר: www.boiman.zapweb.co.il

לפייסבוק: נפתלי בוימן – תשמישי קדושה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר