עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)
עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

תשמישי קדושה בירושלים רוכשים אצל עוטר ישראל

הקפדה חסרת פשרות על איכות ורמת גימור מושלמת מאפיינת את "עוטר ישראל", מוסד שמייצר תפילין, ספרי תורה, מגילות מפוארות, מזוזות ותשמישי קדושה בירושלים, לצד מרכז מבקרים מרגש - בניהולו של הרב ישראל קליין

פורסם בתאריך: 6.11.19 09:37

עוטר ישראל – בהנהלתו ובהשראתו של הרב ישראל קליין, הינו יצרן התפילין בעלי האיכות הגבוהה ביותר בעולם. בעוטר ישראל מייצרים במקום, תוך הקפדה חסרת פשרות על איכות ורמת גימור מושלמת – תפילין, ספרי תורה, מגילות, מזוזות ותשמישי קדושה בירושלים. במקום פועלים סופרי סת"ם, כולל מחלקת הגהה קפדנית, וכל כתיבת הסת"ם נעשית במקום על ידי סופרי סת"ם מוסמכים ומנוסים אשר נבחרו בקפידה הודות למומחיותם, דבקותם בתורה ובמצוות, ומסירותם לדרישות ההלכה של כתיבת הסת"ם. עוטר ישראל הוקם בשנת 1987 על ידי הרב ישראל קליין, איש הציונות הדתית, אשר שימש בעברו כרב הצבאי של אחת מאוגדות צה"ל והינו רב מוסמך מזה מספר עשורים. הרב קליין כיהן בעבר כראש המכון להכשרת דייניים. "זהמפעל מתנהל באווירה משפחתית, אינטימית ונעימה", מספרת דבי, בתו של הרב קליין ועובדת ותיקה של המפעל.

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

הצוות במקום ותיק ועובד יחד שנים רבות, כאשר העקרונות המנחים הם מתן שירות אדיב ומקצועי, יחס אישי וחם כלפי כל לקוח, והכל בחיוך ובנועם. משנת 87', השנה בה הוקם המוסד החשוב הזה, ועד היום, "עוטר ישראל" ממוקם על רחוב כנפי נשרים המרכזי והמוכר בשכונת גבעת שאול בירושלים. לבאי המקום ישנה חנייה בשפע, נושא שאין להקל בו ראש כאשר מגיעים לשכונה העמוסה והשוקקת. אופי הלקוחות של "עוטר ישראל" מגוון ומורכב מקבוצות שמגיעות מכל רחבי הארץ, טיולי בר מצווה מאורגנים, משפחות מהצפון, מהדרום ולמעשה מכל רחבי הארץ, וכמובן מחו"ל (ארה"ב, צרפת, ואפילו מרוקו – כל מקום אפשרי). הבאים למקום נהנים מחווית בר מצווה מרגשת, מיוחדת ויוצאת דופן הכוללת סיור חוויתי ומעשיר במפעל, סיור שבמסגרתו ניתנת הצצה מיוחדת לתהליך ייצור התפילין, ובנוסף שיתוף המשפחה בהכנסת הפרשיות לבתי התפילין, כולל מתן הסבר מעמיק ועשיר אודות התהליך כולו. חשוב לציין שהדברים נעשים במקום, כאשר חווית הצפייה בשלבי הייצור נשארת בלבבות המבקרים הצעירים שנים רבות הלאה.

 

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

במקום ישנו מרכז מבקרים בו מסיירים הילדים יחד עם הוריהם ובני לוויתם ורואים כיצד מייצרים את התפילין. אחת מגולות הכותרת של "עוטר ישראל" היא חנות היודאיקה אשר במרוצת השנים שמה הלך לפניה, וגם כיום היא מציעה מגוון מוצרים מודרנים ועכשוויים, תוך מתן דגש מיוחד על מחירים מצוינים, מוצרים איכותיים ויחד אישי וחם. מחלקת ההגהה במקום מתמחה בבדיקות מזוזות, תפילין, ספרי תורה, הגהת אדם, הגהת מחשב ועוד. אחד היתרונות הגדולים של מפעל עוטר ישראל הוא האפשרות שמוענקת למי שמגיעים למקום עצמו – ליהנות משקיפות מלאה ולקחת חלק פעיל על ידי צפייה בשלבי ייצור התפילין. במסגרת הביקור במקום תוכלו גם ליהנות מטיול ברחבי המפעל עצמו, לראות את העובדים המסורים, את אווירת הקדושה שאופפת את המוסד הותיק והחשוב הזה, ואת התקדמות ייצור התפילין שלב אחרי שלב.

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

וקצת על תהליך בדיקת המזוזות במקום: התהליך הינו קפדני במיוחד, כל מזוזה נבדקת לאחר השלמת הכתיבה, ופעם נוספת בצאתה מהמפעל – הן על ידי מגיה מוסמך והן בבדיקת מחשב. "עוטר ישראל" מספקת מזוזות על פי המסורות השונות של עדות ישראל ובסגנונות כתיבה שונים: בית יוסף, האר"י, עדות המזרח. ישנן מזוזות בגדלים שונים – החל מגובה 6 ס"מ ועד גובה של 20 ס"מ. גם מגילות אסתר מאוירות כולן או מאוירות חלקית, עם עיטורים ובשילוב יצירתיות וקצת מרוח המסורת, הן חלק קטן מהטוב אותו ניתן למצוא ב"עוטר ישראל". בעוד מגילות אסתר הן מוצרי מדף הנמכרים מן המלאי, את המגילות האחרות יש להזמין מראש. ניתן להזמין מגילות שיר השירים, מגילת רות, איכה, קהלת, וספר תהילים. "עוטר ישראל" מתמחה גם בכתיבת ההפטרות של שבת ומועדי ישראל, כל זאת על גבי מגילת קלף. סופרי הסת"ם ב"עוטר ישראל" מוציאים מתחת ידיהם מגילות בגדלים הנעים מ-5 ס"מ גובה ועד 60 ס"מ, כאשר כל המגילות נכתבות בהידור רב ובמגוון רחב של סגנונות: בית יוסף ובני עדות המזרחי.

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

עוטר ישראל (צילום: צילום יובל כהן אהרונוב)

מפעל "עוטר ישראל" נהנה מהמלצות חמות מצד גדולי רבני ישראל מכל גווני המגזרים, שבנוסף להמלצות שלהם גם משתמשים בעצמם בתפילין של "עוטר ישראל". בין הממליצים הבולטים אפשר למנות את הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו ז"ל, הרב הראשי של פאריז יוסף סטרוק ז"ל, ועוד רבים וטובים שאת שמותיהם ניתן למצוא באתר "עוטר ישראל". בחנות היודאיקה במקום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי יודאיקה איכותיים: תפילין, מזוזות, מגילות אסתר, רות ועוד, ספרי תורה, וזה רק על קצה המזלג. כן אפשר למצוא מגוון עצום של מוצרים נלווים כגון טליתות, כיסויים לטלית ותפילין, כיפות, בתי מזוזות, ציציות, סידורים, מחזורים, תהילים ועוד. בנוסף ניתן למצוא גם מוצרים עונתיים כמו חנוכיות, שופרות, ומוצרים נוספים המיועדים לשלל חגי ישראל. וזה לא הכל – בחנות תמצאו גם כלי כסף איכותיים, בדרך כלל כלי הכסף מיועדים לזוגות צעירים הנכנסים למשכנם החדש, אבל לא רק הם מוצאים בהם עניין. בחנות מבצעים הזמנות אישיות של רקמת שם על כיסוי טלית, תפילין ועוד, הטבעת שמות על חומשים, סידורים וכו'.

ללא ספק מדובר באחד המוסדות המרגשים בעיר, שמרגע הכניסה אליהם עוטפת את המבקרים אווירה של קדושה.

 

כתובת: רח' כנפי נשרים 31 ירושלים

טלפון: 02-6535514

אתר: www.oter-israel.co.il

פייסבוק: עוטר ישראל – מזוזות, תפילין, מגילות

דוא"ל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר