משרד עו"ד ארז בר-צבי, משפט פלילי בירושלים (צילום: shutterstock)
משפט פלילי (צילום: shutterstock)

עו"ד פלילי ארז בר-צבי

"לעו"ד פלילי טוב יש יכולת לראות את מצוקת האדם הקטן אל מול המערכת הדורסנית שנקראת מדינת ישראל", אומר עו"ד ארז בר-צבי, שעיקר עיסוקו במשפט פלילי בירושלים. הוא יילחם עבורם ככל שיוכל במסגרת החוק על מנת לסייע לכם, לצעוד יד ביד בדרך להצלחה ולהוביל אתכם לפתרון וחזרה לחיים שגרתיים

פורסם בתאריך: 10.4.21 08:40

משרדו של עו"ד ארז בר-צבי עוסק בעיקר במשפט הפלילי באזור ירושלים, אך מייצג למעשה בכל סוגי התיקים וברחבי הארץ. הוא מלווה את לקוחותיו ליווי צמוד ואישי בכל שלבי ההליך הפלילי החל מרגע הזימון לחקירה במשטרה, דיוני המעצר, שימוע, כתב אישום, ניהול ההליך המשפטי וההוכחות וכן בהליכי ערעור בכל הערכאות השיפוטיות תוך גיבוש אסטרטגיית הגנה מיטבית, לרבות עתירות, ייצוג בוועדות ובהליכי שימוע.

למשרד ניסיון מעשי רב בטיפול בתיקים קלים ומורכבים כאחד והוא מספק מעטפת צמודה ואמינה ללקוחות בעת מצוקתם. עו”ד ארז בר-צבי פועל בנאמנות למען לקוחותיו, תוך לחימה עיקשת, רציפה ובלתי מתפשרת.

עו"ד פלילי ארז בר-צבי (צילום: ונתן קלברמן)

עו"ד פלילי ארז בר-צבי (צילום: ונתן קלברמן)

"לעו"ד פלילי טוב יש יכולת לראות את מצוקת האדם הקטן אל מול המערכת הדורסנית שנקראת מדינת ישראל", מסביר עו"ד ארז בר-צבי, "כשהמדינה בוחרת להאשים אדם היא משתמשת בכל המשאבים, ויש לה משאבים שהם מנגנונים גדולים ועצומים בעלי כוח – המשטרה, המכון לרפואה משפטית, הפרקליטות ומומחים שונים, זאת לצד משאבים של זמן וכסף ומול כל זה ניצב אדם קטן, שפעמים רבות הוא חלש, פחות מלומד, וזקוק לעזרה. לכן באופן חד-משמעי חשוב ליווי של עורך דין בדיני פלילים ולא לנסות להתעמת מול מערכות אלה לבד", הוא מדגיש.

סוד הצלחתו של עו"ד ארז בר-צבי טמון בשילוב כישורים אישיים עם ידע ובקיאות רבה בהוראות החוק והפסיקה, לצד תחושת השליחות והנחישות להגיע להצלחה. כשהוא חמוש באיכויות מהגבוהות שיש, ניהול הליכי מו"מ, יכולות וורבליות וחשיבה יצירתית, בשליטה בכל תיק ותיק על בוריו, לצד נחישות לעזור לאדם בעת מצוקה הוא מסיים את התיקים בסיפוק ובתחושת הקלה. את לקוחותיו הוא מייצג באמינות, בזמינות 24/7, ובהתנהלות שקופה ושיתוף, מה שמאפשר להם להבין מהן ההשלכות של כל שלב בהליך המשפטי. לקוחותיו יודעים כי עו"ד ארז בר-צבי יילחם עבורם ככל שיוכל במסגרת החוק על מנת לסייע להם, לצעוד איתם יד ביד בדרך להצלחה ולהוביל אותם לפתרון וחזרה לחיים שגרתיים.

"צריך להבין שאדם נעצר פעם ראשונה בחייו, הוא מנותק מקשר עם העולם החיצון ואני מהווה את צינור החמצן עבורו. אני מעביר מסרים לילדים ולהורים, אני הבנאדם היחיד בעולם שהחשוד מדבר איתו בשלב הראשון, אני נמצא שם בשבילו בזמן שהוא נחקר באופן קשה על-ידי טובי החוקרים במשטרה, עם תרגילי חקירה ומדובבים. ולכן אני מרגיש שליחות", אומר עורך דין ארז בר-צבי, "מדובר בעיסוק בחיים של אנשים, בדיני נפשות, במעצרים, לעתים גם בעברות חמורות מאוד וכל המשפחה מוכתמת. כך שהתחום הפלילי מורכב מאוד ונוגע גם ברגש. יש הקרבה גדולה בעיסוק שלי ויש מחיר גדול, אבל אני שלם עם זה, אני קם כל בוקר מאושר לעבודה ומגשים את הייעוד שלי. כל אדם שאני מייצג נמצא בראש שלי 24/7, וכשאני מסיים את התיק זו תחושת סיפוק וגם הקלה. המטרה שלי אחת והיא ברורה – ללחום את מלחמתו של המיוצג על-מנת שיוכל לחזור למסלול החיים, שכן מדובר בדיני נפשות ובחירותו של אדם. ולכן כל אדם שמוצא את עצמו מסובך בהליך פלילי מכל סוג שהוא, צריך להגיע לעו"ד שדובר את השפה הזו ומבין אותה על בוריה". הוא מסכם.

בעמוד הפייסבוק של עורך דין פלילי ארז בר-צבי תוכלו לצפות בפסקי דין ודיונים מעניינים בתחום המשפט הפלילי : לחצ/י כאן

אתר הבית של משרד עורך דין פלילי ארז בר-צבי https://bsr-law.co.il

כתובת: שמאי 12 ג', ירושלים

מפת הגעה :  https://goo.gl/maps/PA4Pjb51GUL2BX958

טלפון:   02-5023152 / 052-8640471

מתמחים בפלילים באזור ירושלים. אנו מספקים במקרה הצורך שירותים משפטיים בכל שעות היממה ובכל רחבי הארץ. צרו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ והכוונה ראשונית.

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר