צילום: Fotolia
צילום: Fotolia

חדשנות דיגיטלית וקידמה טכנולוגית במינהל הסיעוד

מהם יתרונות החדשנות הדיגיטלית אשר מוביל מינהל הסיעוד

פורסם בתאריך: 15.5.18 12:57

חזון מינהל הסיעוד בתחום המחשוב מכוון ליצירת חדשנות דיגיטלית באמצעות תשתיות מידע ונתונים, שלהם השפעה מרכזית ומשמעותית על השירותים שמינהל הסיעוד מספק לציבור האחיות בישראל, לסטודנטים לסיעוד, לעולים החדשים ולציבור הרחב, בדגש על פתרונות דיגיטאליים מותאמים לקהלי יעד. התפיסה של קידמה טכנולוגית עומדת בבסיס התובנות בדבר הצורך בשינוי ומרוכזת למנף ולהתאים את השירות לצורכי קהלי היעד והשותפים, במטרה להנגיש למשתמשים מידע רלוונטי, חשוב ומדויק בזמן אמת ובצורה נוחה ויעילה, על ידי כך ליצור שיפור ושביעות רצון בקרב המשתמשים בשירותים הניתנים על ידי המינהל.

סיבות למצוינות וחדשנות דיגיטאלית:
אנו מאמינים כי שימת דגש על פיתוח פלטפורמות דיגיטאליות חיוניות, תשפר משמעותית את מתן השירותים ותתאים אותם לצורכי משתמשי הקצה. אתגרי המינהל מכוונים למתן שירות מקצועי ואיכותי, הכולל שיתוף מידע והנגשתו ושירותים זמינים, חדשניים, ועדכניים בשקיפות מלאה, לאנשי מקצוע ולציבור הרחב.

יתרונות החדשנות יבואו לידי ביטוי בדרכים הבאות:
• יצירת דרכים לתקשורת ישירה עם קהלי היעד באתר המינהל וברשתות חברתיות.
• שינוי מבנה אתר האינטרנט של המינהל – התאמת השירותים לצרכי המשתמשים והתאמת האתר למובייל.
• פיתוח פלטפורמה דיגיטאלית לניהול, רישום ותשלום שכר לימוד לסטודנטים לסיעוד ולאחיות בלימודי הסמכה וסיעוד במגוון המסלולים והתכניות.
• קידום יעדי המינהל באמצעות שיתופי פעולה עם שותפי תפקיד במינהל ומחוצה לו, מתוך אמונה כי שותפות חשובה ותורמת לקידום אתגרי המחלקה.
• הרחבת הלמידה המקוונת בתחומים שונים, כגון הכנה למבחני רישוי, שמירה על כשירות מקצועית באמצעות הנחיות מקצועיות בהתאמה לתפקיד ולהכשרה ועוד.
• שינוי שיטת מבחני הרישוי ומעבר לשיטה ממוחשבת אדפטיבית, מתקדמת וחדשנית.
• שיפורם והרחבתם של תחומי המענה המקצועי.
• סנכרון פעילות המינהל עם גורמים במשרד הבריאות האמונים על תשתיות המידע.

אתגר גדול מכוון לקידום תשתיות דיגיטאליות שיצרו חיבור ורישות של המינהל עם קהלי היעד במטרה להבטיח דרכי התקשרות רציפים שבאמצעותם יונגש מידע חדשני ועדכני, יינתן ייעוץ ומענה מקצועי לפונים ויתאפשר דו שיח בנושאים מהותיים וחשובים בקידום בריאותם, איכות חייהם ורווחתם של תושבי מדינת ישראל.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר