בניין שטראוס, פאנל הפטריוטים של ערוץ 14 (צילומים: Edenstrauss-group, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה, צילום מסך מתוך יוטיוב)
בניין שטראוס, פאנל הפטריוטים של ערוץ 14 (צילומים: Edenstrauss-group, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה, צילום מסך מתוך יוטיוב)

דעה | שטראוס צריכה להודות לערוץ 14; ואתם – לא נמאס לכם מהטרלול?

יש חרם מימין, יש חרם משמאל ויש חרם מהמרכז. אין מנצחים - רק מפסידים. ואתם, כן, אתם - אלה שמשתפים את כל ה"הנאה" הזאת ברשתות החברתיות, לא נמאס לכם? | טור דעה

פורסם בתאריך: 9.8.23 17:16

ברוכים הבאים למדינה המשוגעת ביותר בעולם. כזאת שאנשים מצלמים את עצמם מתחבטים בשאלה האם לזרוק מהמרפסת את מכשיר ה-'תמי 4' רק כי מגיש בכיר זועק מבוקר ועד ליל להחרים את 'שטראוס'. באיזו חוצפה מחרימים פה את מורשת 14? הרי זה מוצר צריחה (ב-ח') בסיסי. תוסיפו את צעקות השבר "אוי אוי אוי", ו-"אוסטי גרטע מייסע" ותקבלו את המגזר החרדי שמצטרף על מלא-מלא למשימה. בהחלט נפלנו על הדור הלא נכון, שכנראה נע בהנאה מחרם לחרם. זה שמצלם את עצמו שופך קולה לכיור (מישהו אמר בל תשחית?) או נאבק מרצון עם נציגי שימור לקוחות כדי שהחרם יימשך. זה שמפפרץ לפייסבוק מדפי סופר עמוסים במוצרי שטראוס. החרם מצטלם יפה, שתפו בכל הכוח.

גם בצד השני לא רגוע, שם מדברים על BDS תוצרת פנים (יש שכותבים זאת כ-BBS), פרוטקשן כחול לבן, ואפילו ביצוע לכאורה של תרמית בניירות ערך. יש שלוקחים את הכל צעד אחד קדימה ומבקשים להחרים חברות שעובדות עם הערוץ. לדוגמה, יזם הייטק שצייץ השבוע כי הוא שלח מכתב לבנק הפועלים שבו הבהיר כי אם לא ייפסק מימון הערוץ תוך שבוע הוא יעבור לבנק אחר. "אנחנו לא נכניס הביתה מוצרים שמיוצרים בשטחים", הבהיר אחר.

בקיצור, יש חרם מימין, יש חרם משמאל ויש חרם מהמרכז. אין מנצחים. החברה הישראלית קרועה מבפנים יותר מאי פעם. השנאה בין הגושים בשיאה. רק לפני כמה ימים סיימנו את תשעה באב ויום כיפור מבצבץ באופק. אחים אנחנו? ספרו לסבתא. צו פיוס? צו לפיצוץ. ואהבת לרעך כמוך? ואהבת להרע לכמוך.

 

 

ואתם, כן, אתם – אלה שמשתפים את כל ה"הנאה" הזאת ברשתות החברתיות, לא נמאס לכם מהטרלול הזה? אתם באמת מייחלים ששטראוס תקרוס – חברה סופר ציונית שמעסיקה עשרות אלפי עובדים ישראלים, ושמוצריה מפרנסים חנויות מזון רבות? אם בעלי או מנכ"לי החברה שלכם היו נוקטים בגישה דומה – הייתם מתפטרים? הייתם רוצים שהחברה שלכם תקרוס? (כנראה שלא). לא שאלתם את עצמכם מה המצב האמיתי של מורשת 14 שאנשיה חייבים להילחם מלחמת חורמה בחברה שבוחרת לא לפרסם בערוץ? ומה לגבי העתיד – איזו חברה תסכים לפרסם במקום כזה, אחרי מחאה רועשת שכזאת?

אז זהו, שדווקא שווה לפרסם בערוץ 14.

ביום שני השבוע עלו ידיעות לפיהן הקריאות להחרים את שטראוס לא פגעו בנתח השוק שלה. אלף ניתוקים לא הצליחו לכבות אותה. בשלישי דווח שהיא עשתה את העלייה השנייה בטיבה במדד תל אביב 35. לכו תדעו מה יהיה בהמשך. תחשבו על זה רגע, יש חברה במדינה שקרסה פה בגלל חרם דומה – ביג, אנג'ל, קוקה קולה או סלקום? מישהו זוכר מי בכלל החרים אותן ועל מה? חברות איכותיות יודעות שאין דבר כזה באמת פרסום רע. חברות טובות יודעות למקסם את הסיטואציה שאליה הן נקלעו לטובת העסק. הן הופכות חיסרון ליתרון. ושטראוס היא חברה כזאת. על היחצנות בחינם היא צריכה לשלוח פרחים למורשת 14.

ואולי הפתרון לכל הטרללת ברשת יגיע במהירות ממקומות אחרים. צאצא של האומיקרון התגלה באירופה, הוא מתפשט שם במהירות ועלול להגיע בקרוב לישראל. אני לא רופא, אבל אני בטוח שהחברה החולה שלנו צריכה לחזור קצת לבידוד.

 

תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נחרים, נחיה ונראה.
    גם אנג'ל רק הרויחו מהחרם כי החרדים אוכלים רק לחם פרוס, עד שברלב והבעלים עלו לרגל להתנצל… כנראה נמאס להם להרוויח.

  2. מאיר

    החוצפה של שטראוס לחשוב שיחנכו אותנו . והצדקה שלהם שבערוץ 14 מסיתים . ומפלגים . וא ני זורם איתם מידי פעם יש כמה אמירות . אבל לעומת ערוצים 12-13 לא צריך לחפש . כל יום יש הסתה נגד הממשלה ראש הממשלה . חרדים . מזרחים . ועוד . אז להחרים את שטראוס זה לא רק חובה אלה גם מצווה

  3. יורה יאגולניצר

    בקצרה, אין צורך לנו בכך שתאגידים וטמבלויזיה ופוליטיקאים ינהלו את המיינד שלנו ואת המציאות שלנו, הרי כל זה הבל הבלים, ואין חדש תחת השמש, אולי תתעוררו כבר מהטראנס, אה עדר? או צי-בור, או צי-בוראים, תחליטו;

  4. אבי

    במילה אחרת אתה אומר שבשביל מה למחות הרי זה גם ככה מיותר?
    אז התשובה שלנו היא שמצווה למחות.
    למחות על הינדוס התודעה,
    למחות על תקשורת מוטת שלוקחת צד אחד במפה הפוליטית,
    למחות על הצביעות והשקרים,
    למחות על שלטון בעלי ההון ושלוחותיהן בבתי המשפט הצבא והתקשורת.
    יעזור או לא? את חובתינו עשינו

  5. אייל

    כתב מטומטם – מאחל לנו מחלות??? מה נסגר איתך?? ואין לך עיניים לראות מה שטראוס וחבורת ה0מאלנים מביאה עלינו?? זה בדיוק הזמן להחרים!! והמילה היחידה הנכונה בכתבה העלובה שלך – שהם נפלו על הדור הלא נכון כל זמן שיש הסתה ולחילופי, פלצנים יפי נפש כמוך… זו ערובה להחרבה

  6. אלי

    כתב קשקשן
    אם שטראוס היו אמינים באמנה שהמציאו
    הם היו מפסיקים לפרסם גם בערוצים האחרים
    הכעס הוא על השקר
    המניפולציות והפלצנות
    היכן הם היו כאשר הדוגמנית לשעבר השתלחה בחרדים
    בתוכנית הבוקר ?
    שקר מוביל לחרם
    חברה לא אמינה.

  7. חיים

    כבר חודש וחצי לא מכניס שטקוס הבייתה. היום הילדה התבלבלה והכניסה באושר עד חומוס אחלה. באקס מפואר לעיני כל הציבור השלכנו את החומוס חזרה למקרר.
    לא נממן בכסף שלנו את עופרה שטראוס שמאלנית. שתלך קודם להעיר למראיינים בערוץ 12 המשפחתי שלה אח"כ תעשה מאיתנו צחוק.
    רק ערוץ 14.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר