בנק ירושלים החדש (צילום: יבגני זיביק)
בנק ירושלים החדש (צילום: יבגני זיביק)

וולדורף אסטוריה: בנק ירושלים חנך את הסניף החדש שפונה בעיקר לתושבי חוץ

הבנק, שנמצא בשליטתה של משפחת שובל, השיק בשבוע שעבר את הסניף החדש במלון וולדורף אסטוריה - המתחם מתפרס על שטח של כ-450 מ"ר

פורסם בתאריך: 13.9.20 10:11

בנק ירושלים, שנמצא בשליטתה של משפחת שובל, השיק בשבוע שעבר סניף חדש במלון וולדורף אסטוריה בירושלים – המתחם, שמתפרס על שטח של כ-450 מ"ר, פונה בעיקר לתושבי חוץ.

הבנק, שהוקם בשנת 1964, מונה כיום כ-18 סניפים בפריסה ארצית. לאחר סגירתו של הסניף המקומי במרכז העיר, הסניף במיקומו החדש מתמחה בעיקר במתן שירותים בתחום המשכנתאות והפיננסים ללקוחות הבנק, וכאמור, בעיקר ללקוחות תושבי חוץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בטקס ההשקה החגיגי, שהתקיים ביום שלישי שעבר נכחו זלמן וכנה שובל, בעלים הבנק, אדריכלית הסניף יעל שובל, ראש העיר משה ליאון, שקבע את המזוזה,  יו"ר בנק ירושלים זאב נהרי, מנכ"ל הבנק גיל טופז ,המשנה למנכ"ל דודי לוי וחברי הנהלת הבנק.

יו"ר דירקטוריון בנק ירושלים זאב נהרי אמר במהלך הטקס כי "מיום היווסדו, נוצר קשר ישיר בין בנק ירושלים לבין בירת ישראל ועל כך מעיד שמו הייחודי של הבנק. הבנק לקח חלק בפיתוח העיר ובפעילות בקהילה, והוא חלק בלתי נפרד מהחיים בה".


בנק ירושלים החדש (צילום: יבגני זיביק)

בנק ירושלים (צילום: יבגני זיביק)


"בנק ירושלים הוקם בשנת 1964, וירושלים תמיד היתה חלק משמעותי מהצביון שלנו", ציין מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז. "אנחנו פותחים את סניף וולדורף אסטוריה כסניף מאוחד ומחוזק יותר. חשוב לנו לשמור על הסניף הפיזי, על המפגש האישי ועל הקשר האישי עם הלקוחות שלנו. כשחושבים על בנק לעתים טועים לחשוב שאנו עוסקים רק בכסף, נכון אנחנו עוסקים בכסף אך במיוחד עוסקים באנשים".


ראש העיר משה ליאון וזלמן וכנה שובל (צילום: יבגני זיביק)

ראש העיר משה ליאון וזלמן וכנה שובל (צילום: יבגני זיביק)


האדריכלית יעל שובל, ביחד עם האוצרת יעל בראון ובשיתוף הנהלת בנק ירושלים, יצאו עם יוזמה ייחודית לתמיכה באמנים פלסטיים ישראלים, במיוחד בתקופה זו של משבר הקורונה ועל כן הוחלט להפוך את חלל סניף הבנק החדש לחלל תצוגה מתחלף של יצירות אמנות שבו תינתן במה לאמנים להציג את יצירותיהם במשך מספר חודשים ולקבל חשיפה מרבית. האמנית הראשונה שנבחרה על ידי האוצרת היא אמנית הפיסול, הווידאו והמיצב סיגלית לנדאו, ילידת ירושלים שלמדה בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר