מפגש קודם של מיזם "עסקטמוני" (צילום: יח"צ)
מפגש קודם של מיזם "עסקטמוני" (צילום: יח"צ)

בעלי העסקים בקטמונים לא לבד

בעלי העסקים בשכונות קטמונים, פת, גוננים ורסקו חברו למרכז הקהילתי והקימו את המיזם "עסקטמוני", שמטרתו לסייע ולקדם את העסקים: "השותפות במיזם מהווה חשיפה להמון שיתופי פעולה"

פורסם בתאריך: 12.3.18 14:24

שיתוף פעולה ייחודי ומיוחד הולך ונרקם לו בין בעלי העסקים הפועלים בשכונות קטמונים, פת, גוננים ורסקו. תכירו את המיזם הקהילתי "עסקטמוני", יוזמה משותפת של מרכז קהילתי פאני קפלן בשכונת פת ובעלי העסקים השונים הפועלים בשכונות.

יצוין כי מרכז פאני קפלן הינו חלק מרשת מרכזים של עמותת פאני קפלן. הרבנית פאני קפלן, שעל שמה העמותה, הקימה מספר מרכזים קהילתיים שנועדו להנגיש תרבות והעשרה לכלל האוכלוסייה. "החזון שלנו הוא להוות בית לקהילה ולעמוד לרשותה במה שיידרש", נמסר השבוע מהמרכז, "זאת על מנת לראותה צומחת ומתחזקת".

הרצון לחזק ולהעצים את תושבי השכונות הוביל את המרכז לשיתוף הפעולה עם בעלי העסקים, שמטרתו היא לפעול ביחד לקידום העסקים הקטנים. חברי הקבוצה נפגשו וגיבשו לעצמם מטרות משותפות: הגדלת הכנסות, פרסום משותף, למידה משותפת, רישות עסקי ועוד. "כאשר בעלי העסקים בשכונה ירוויחו יותר", הם מסבירים, "הכלכלה בשכונה תצמח ואיכות החיים בשכונה תהיה טובה".

את מרכז פאני קפלן, הפועל כאמור בשכונת פת, מנהלת אילה דנינו, אשר מוסרת ל"כל העיר": "מההיכרות שלי עם האוכלוסייה בשכונת פת ובשכונות הסמוכות, אני רואה את הפוטנציאל הטמון בשיתוף פעולה בין בעלי עסקים שלוקחים על עצמם יוזמה לטובת הקהילה ולטובת העסק עצמו".

עסקים רבים כבר הצטרפו למיזם, בהם גם לנו מקדה מהוצאת הספרים מי-לי, שמספרת כי "השותפות בעסקטמוני מהווה בשבילי חשיפה להמון שיתופי פעולה חדשים".

מאיה פרנפוקטר, חברת ועד בעסקטמוני, אשר הקימה בית ספר ללימוד ערבית "שיח" מספרת כי את הדחיפה להקמת העסק שלה היא קיבלה מהמיזם: "בזכות עסקטמוני קיבלתי כלים, חיזוק ורישות, למדתי לתמחר, למדתי על חשיבות הפרסום בפייסבוק, למדתי למתג, לגייס ולשמר אותם, קיבלתי חשיפה באתר של עסקטמוני ואפילו מקום לקיים את הקורסים הראשונים שלנו".

 

 

כעת, כחלק מהניסיון של המיזם לגדול ולצמוח וגם להצמיח את בעלי העסקים שכבר פועלים במסגרתו, יתקיים ביום שלישי הבא (20.3) כנס מרכז של מיזם "עסקטמוני", שבו יתקיימו מעגלי נטוורקינג ותוצג התוכנית השנתית של המיזם. במסגרת הכנס ייהנו המשתתפים מהרצאה הגברת רונית כפיר בנושא התנהלות מול לקוחות.

"הכנס", מסכמים ב"עסקטמוני", "יהווה הזדמנות מצוינת להכיר עוד בעלי עסקים וליצור עוד קשרים עסקיים שיכולים רק להיטיב עם כולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר