פרויקט שדרות היובל (הדמייה: יח"צ)
פרויקט שדרות היובל (הדמייה: יח"צ)

שכונת קריית יובל: המהפך לקראת שדרות היובל

בלב שכונת קריית יובל, באמצע רחוב טהון המתחדש, מתרחש מהפך בימים אלה, עם פרויקט איכותי נוסף שיביא לשכונה חוויות מגורים איכותית ומתקדמת. פרויקט 'שדרות היובל' יאפשר דיור איכותי מגוון המיועד לזוגות צעירים, למשפחות ומבוגרים ויביא לשגשוג חיי הקהילה של השכונה

פורסם בתאריך: 6.1.19 14:10

שכונת קריית יובל, אחת השכונות הוותיקות והאהובות בירושלים משנה את פניה באופן משמעותי. עבור כל ירושלמי קריית יובל הייתה ונשארה שכונה ירושלמית עם טעם של פעם. מקום המשלב מאפיינים ירושלמיים אותנטיים לצד זיכרונות ונוסטלגיה מירושלים של הימים ההם. כך לדוגמא, שיכוני הרכבת הישנים משנות ה-50 וה-60 המאפיינים את מרבית רחובותיה, בתים דו-קומתיים עם טיח ישן, גן המפלצת המהווה את אחד מסמליה המפורסמים של העיר ומרכז מסחרי ישן ששימש כלב הפועם של השכונה במשך מספר עשורים.

בשנים הקרובות תעבור שכונת קריית יובל מהפכה של ממש. מיקומה המרכזי של השכונה, תנופת הבנייה המחודשת של פרויקטי מגורים המתוכננים לקום בה ותנופת הפיתוח התחבורתי בדרום מערב העיר, הפכו את קריית יובל ליעד אסטרטגי ומבוקש במיוחד. אם תרצו, הדבר הגדול הבא בירושלים כבר כאן.

לאחר שנים ארוכות בהן סבלה קריית יובל מהיעדר בנייה חדשה של בנייני מגורים וממחוסר גדול של מרכזי מסחר, פנאי ובילוי, היא צפויה להשתנות מקצה לקצה: עם הקמת מאות יחידות דיור חדשות, מגדלי מגורים חדשים, מרכזי מסחר מתקדמים במרחק הליכה מהבית, נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד עם הארכת קו הרכבת הקלה, פיתוח רחובות ותשתיות ועוד.

נחמה בוגין, שמאית (צילום: יח"צ)

נחמה בוגין, שמאית (צילום: יח"צ)

נחמה בוגין, שמאית מקרקעין ומשפטנית מסבירה: "קריית יובל נמצאת בקפיצה משמעותית ומדהימה בכל הקשור לתחום הנדל"ן והרבה בזכות פרויקטי ההתחדשות העירונית הצפויים לקום בשכונה בשנים הקרובות". בוגין הוסיפה: "אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על עלייה בשוויי הנכס הוא הנגישות. הסמיכות לרכבת הקלה וההימצאות ליד עורק תחבורה ראשי מהווים שיקולים מרכזיים ברכישת דירה בירושלים ובכלל. ככל שהנגישות התחבורתית גבוהה יותר כך גם הביקוש גדול יותר והדבר בא לידי הביטוי באופן בולט בקרית יובל".

המהפך הגדול בקריית יובל יוצא לדרך בפרויקט 'שדרות היובל'. 'שדרות היובל' הינו  פרויקט מגורים חדש, הכולל שלושה מוקדים על הציר המרכזי שבחזית השכונה, ברחוב טהון, מהרחובות הראשיים של השכונה. השדרוג הגדול המתוכנן בטהון והיצע יחידות הדיור המוצע ברחוב מהווים את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור קריית יובל בשנים הקרובות.

'שדרות היובל', אותו מובילות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן, כולל 3 מתחמי מגורים חדשים ובהם 450 יחידות דיור חדשות, שטחי מסחר וציבור ובהם שדרה חדשה וייחודית של חנויות, חנויות בוטיק, מסחר ובתי קפה. השדרה החדשה תהפוך ללב ליבו של רחוב טהון ושל שכונת קריית יובל ככלל ותנגיש את מוקדי המסחר והפנאי לרווחת התושבים.

מהחברות קרסו נדל"ן וקדמת היובל נמסר: "פרויקט שדרות היובל, מהווה אבן דרך משמעותי וחשוב לתחילת הביצוע ,הלכה למעשה, של פרויקטי ההתחדשות העירונית ברחוב טהון. שכונת קריית היובל מתחדשת ומשנה את פניה באופן מהותי ואנו שמחים להיות חלק מרכזי ובלתי נפרד משינוי חשוב זה. קדמת היובל וקרסו נדל"ן, מביאות להתחדשות העירונית בירושלים ניסיון מוניטין רב ומומחיות בתחום הנדל"ן וסטנדרטים גבוהים במיוחד של בנייה איכותית ומתקדמת תוך עמידה באיכות הביצוע, בלוחות הזמנים ובתקציב הנקבעים מראש. בנוסף, לחברות יציבות ואיתנות פיננסית גבוהה, דבר המבטיח לדיירים ביטחון כלכלי ובעיקר שקט נפשי במהלך קידום הפרויקט ובעת מסירת הדירות החדשות".

ליצירת קשר עם פרויקט שדרות היובל לחצו כאן >>

 

 


כתבה שיווקית


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. ״מנדטורי״...(יובנטוס).

    מעט היסטוריה…. שמה הקודם של קרית היובל :
    בית מאזמיל (!)…
    חודש טוב !

  2. תומר

    מהפך עאלק, כמה בניינים זה חא מה שיעזור לשכונה. ראש עיר שפוי ולא בובה של עבריין מורשע וקומץ דתיים זה מה שהעיר מהשכונה צריכים. להפסיק לדרוך על הציבור החילוני לטובת מיעוט מוחלט של חרדים שמנסים להשתלט על השכונה והעיר זה מה שקרית יובל וירושלים צריכה.

  3. תושבת מודאגת

    זה הרס של שכונה. בריונות וקבלת החלטות על שינוי פני שכונה מקבימה. לא רוצים מגדלים. רוצים שיקום של השכונה

  4. ירושלמי

    130 יח"ד במקום 30 זה יחס ציפוף מוגזם. למעלה מפי 4. נכון יותר לירושלים לדרוש יחס ציפוף של עד פי 3 לכל היותר ואם זה לא כלכלי אז לנייד זכויות לאזורים אחרים בעיר.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לכו לעזאזל!!! מה שהתושבים עוברים בגללכם!!! עוגמת נפשששש….אבק, רעש, משאיות טרקטורים, אי אפשר להכנס לרחובות לחזור הביתה בשקט.. והצפיפות תגבר מה חשבתם שאתם עושים עם ההמוניות והדחיסות הזו????? וזה חוץ מהבניות שבתוך הרחובות שבונים בניינים !! איכסססס

  6. תושב אזרח

    כל היזמים האלה וראשי העיריות כל אחד בתורו רוצה להיות "עיברחוכם" ולהראות שהוא יודע יותר טוב. במקום לשתף את התושבים האזרחים עושים את כל העולה על רוחם, רומסים את מיעוטי היכולת, את הזקנים (זיקני ירושלים על'ק) העיקר לצופף , לחנוק לבעוט. כל זה לא יבור בשקט , לכל דבר כזה יש מחיר. ולבסוף על כל כיסה מכובד יושב ישבן

  7. מירב

    כל העיר – זה לא עיתון. וזו לא כתבה, אלא יחסי ציבור. מערכת עיתון כל העיר בפשיטת רגל מוסרית כבר כמה וכמה שנים. אין כתבים מקצועיים, אין עורכים מקצועיים. מקוששים ידיעות ממודעות פירסום. זה לא תחקיר וזה לא מעניין את הציבור. תפקידכם לשאול, לבקר, להעמיד דברים על מלוא מורכבותם ולא לתת ליח"צ במה קלה לפירסום.

  8. תושבת קריית היובל

    זה שיפור? זו רווחה? זו רגרסיה, הרס וחורבן של השכונה הירוקה והיפה שלנו. במקום בתים קטנים מוקפים עצים ותיקים ועבותים, צומחות לנו מפלצות מכוערות וגרנדיוזיות, שבשבילן כורתים את העצים היקרים: כבר אי אפשר ללכת בשכונה בלי להיתקל בקרחות במקומות שבהם היו עצים ירוקים ומצלים: ברח' טהון, ברח' בוליביה, ברח' גולומב, ברח' גואטמלה, שם העירייה דאגה לרמוס בוסתן יפה, שהבטיחה לשמר בתכנית האב, בשביל גני ילדים. תנו לנו לחיות!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל החן של השכונה ילך לאיבוד. עוד שכונה. עוד מאסה של בניה צפופה עם קצת גימיקים שיתנו תחושה של יוקרה לכאורה. תשמרו על המרכז המסחרי המתוק שהוא פנינה ונכס הסטורי שמשמר את הסגנון הישן. ברוח ה"וינטג'" אפשר לשמר את המרכז עם שדרוג עיצוב החניה, החנויות, השילוט וכו וזה יהיה ממש אתר עליה לרגל-'שמורת טבע' למבנה של שכונה בשנות החמישים. לא כל דבר חייבים להרוס. אין עוד מרכז כזה בירושלים תשמרו עליו!!!

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תוספת מבהילה של מגורים תוך הקפאה מוחלטת של תשתיות בפרט תחבורה. רח' טהון וסביבתו כבר כיום פקוק לאללה,ובעתיד: הפקק של העיר.

  11. תושבת כועסת

    בלי בושה. הורסים שכונה ובונים ריקנות ובריונות. אין יותר נשמה אין יותר קהילתיות. אין אפילו חוש אסתטי רק כוחניות

  12. בעל נסיון מר

    חכו חכו עד שהחרדים יגמרו להשתלט על השכונה והגינות יהפכו לשממה אורבנית. ובמקום עצים יבנו מקוואות ובתי מדרש. וכל היום החברה יסתובבו עם חליפות כהות ומסריחות.

  13. ירושלמי

    כתבת יח"צ. מי שהיה יכול לקנות במחירים האלה כבר ברח מהעיר מזמן. היזמים יתקעו עם סחורה וימכרו לחרדים אחרי הנחה משמעותית. המגדלים שדורשים אחזקה גבוהה יהפכו לסלאמס.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר