אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)
אלי אוחנה (צילום: ניר קידר)

אוחנה: "אני מאושר וגאה לחזור הביתה – למקום אותו אני אוהב"

בהודעה רשמית של המועדון נמסר כי סמל העבר חוזר לבית וגן. אוחנה הוסיף: "יש בנו את הרצון להחזיר את מה שכל כך אפיין את בית"ר לאורך השנים"

פורסם בתאריך: 28.5.17 17:13

בית"ר ירושלים הודיעה לפני שעה קלה באופן רשמי על חזרתו של אלי אוחנה למועדון. "אני רוצה להודות לאלי טביב על האמון, לא מובן מאליו כלל", אמר אוחנה לאתר הרשמי של בית"ר (beitarfc.co.il).

 

אוחנה המשיך והוסיף: "אני מאושר וגאה לחזור הביתה – למקום אותו אני אוהב ובו אני מרגיש אהוב תמיד. להבדיל מהחזרה שלי כשחקן לליגה השנייה, כעת אני שב למקום שנוחל הצלחות מבחינה מקצועית ואנו רוצים להמשיך ולהתקדם יחד, מבחינת המועדון ומטרותיו וכמובן ליהנות את הקהל על כר הדשא. יש בנו הרצון לראות יציעים מלאים באוהדים תומכים, בהורים וילדיהם, להחזיר את מה שכל כך אפיין את בית"ר לאורך השנים. כעת ישנה עבודה מרובה ואני משתוקק כבר להתחיל בה".

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כאן באתר על הסיכום אליו הגיע אוחנה על הבעלים אלי טביב על חזרתו. אוחנה, שמסיים בסוף חודש מאי את ההתקשרויות שלו מול גופי התקשורת בהן עבד – ערוץ הספורט ורדיו ירושלים – חתם על חוזה לחמש שנים, כשבשנתיים הראשונות כל זכויות הניהול של המועדון יועברו אליו ולאחר מכן ישמש אוחנה כסוג של מנכ"ל תחת טביב.

כידוע, המגעים בין אוחנה לבין טביב התנהלו על רקע החלטת ועדת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל על כך שבעלי בית"ר צריך להעביר את הניהול של המועדון לאדם אחר בשל הרשעתו בפלילים בפרשת הכאת הנער אוהד הפועל תל אביב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר