היה הופך את חדר ההלבשה - ויקטור יונה (צילום: ארנון בוסאני)
היה הופך את חדר ההלבשה - ויקטור יונה (צילום: ארנון בוסאני)

ויקטור יונה: "הפועל הרגה לי את הבריאות. גם ליוסי סאסי"

יו"ר הפועל בעבר כואב את הירידה לליגה השלישית ומוסיף: "אם הייתי בקבוצה נגד עפולה הייתי נכנס לחדר ההלבשה במחצית והופך אותו. לפעמים אין דרך אחרת"

פורסם בתאריך: 5.6.17 09:37

לפני כשבועיים וחצי, במחצית משחק הירידה של הפועל לליגה השלישית, עמדו מספר אוהדי הקבוצה כשהם מיואשים ביציע ואמרו, "אם ויקטור יונה היה פה עכשיו, הוא היה טס לחדר ההלבשה ומתחיל להשתולל על השחקנים, צורח עליהם, דופק על השולחן ומטריף אותם. הם היו עולים לדשא כמו מטוסים".

 

אלא שהיו"ר לשעבר היה באותו הזמן במחוזיאדה באילת, ואת הירידה של הפועל לליגה א' הוא ראה רק מעל מסך הטלוויזיה. הפרט הזה, אגב, לא מנע ממנו להתעצבן ולהתפרץ בסיום המשחק.

"לא הייתי מגיע למשחק בכל מקרה", אומר השבוע יונה ל"ספורט כל העיר", "כי אני לוקח את הדברים יותר מדי קשה. גם כשאני רואה משחקים בטלוויזיה אני צועק ומתעצבן. הפועל הרגה לי את הבריאות, גם ליוסי סאסי".

יונה מתייחס גם לדברים שאמרו האוהדים בהפסקה ומדגיש כי "אם הייתי בהפועל נגד עפולה הייתי נכנס לחדר ההלבשה והופך אותו. לפעמים אין דרך אחרת, אבל בהפועל אף אחד לא ידע לעשות את זה. אין מי שיודע שם לצעוק".

יונה מוסיף וטוען כי "הבעיה הכי גדולה של הפועל, ואולי מה שהביא את הקבוצה לחורבן הזה, היא שאין כמעט שחקני בית. ככה לא משאירים קבוצה בליגה. לשחקני הבית יש יותר מחויבות. הפועל לא היתה צריכה להגיע למצב הזה. היא היתה יכולה להיות קבוצה של פלייאוף עליון, בטח תחת יוסי מזרחי, אבל הוא לא נשאר כי היו יותר מדי בעיות. אני אמנם לא יכול לומר בוודאות שאם הייתי במערכת הייתי משאיר את הפועל בליגה השנה, אבל אני בטוח בזה שהקבוצה היתה נראית הרבה יותר טוב מאיך שהיא נראתה. בטח במחזורים האחרונים".

ומה באשר לאיחוד עם קטמון? יונה מאוד נחרץ בקשר לנושא: "הלוואי ויהיה איחוד אבל השם חייב להיות הפועל ירושלים. מעבר לכך, זה לא משנה מי האנשים שינהלו ואיזה ועד מנהל יהיה. העיקר זה השם. זה הדבר היחיד שיציל את הפועל. אם תהיה קבוצה אחת אחזור לטדי בשמחה. אפילו אקנה מנויים ומניות, בטח אם יהיו שם אנשים רציניים כמו יוסי ליפקין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר