סלובודן דראפיץ' ושי ברדה (צילום: ניר קידר)
סלובודן דראפיץ' ושי ברדה (צילום: ניר קידר)

דעה | חטיף אנרגיה: הווייב החיובי של דראפיץ’ וברדה יכול להחזיר את בית”ר לחיים

אם צמד המאמנים יביא לבית”ר שש נקודות בשני המשחקים הקרובים – בית”ר יכולה לקבל ביטחון ומשם אין לדעת איך זה יגמר

פורסם בתאריך: 9.9.20 18:42

השבוע שעבר היה לא קל עבור משה חוגג, לאחר פיטורי רוני לוי ועזיבתו של המנהל המקצועי יוסי בניון. הקינוח היה משא ומתן ארוך ומתיש שבסופו הידיעה המבורכת על שובם של סלובודן דראפיץ’ ושי ברדה. אני לא מסתיר את שמחתי מהגעתם של השניים במקום רוני לוי הכושל שהביא עלינו את הכדורגל המשמים. עכשיו הפנים קדימה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חודשיים פלוס שבוע עברו מאז תום העונה, שבו כתבתי בטור אחר שלי, על ההכרחיות בדבר החתמתם של השניים ולהיפטר מרוני לוי האפרורי שכל קשר בינו לבין כדורגל איכותי הוא מקרי לחלוטין. לצערי, לאנשי בית”ר ובראשם משה חוגג לא נפל האסימון והיה בידו למנוע את המפלה והביזיון במסגרת האירופית ולהתחיל עונה כמו שצריך עם אנרגיות חדשות.

האנרגיות עליהן אני מדבר היו כבויות אצל רוני לוי ואין לי צל של ספק שמלבד אנרגיות טובות וחיוביות, סלובו את ברדה יביאו כדורגל התקפי, יצירתי, אך זה ייקח קצת זמן וצריך לתת לשניים את הסבלנות הדרושה.

לצמד המאמנים יש על הנייר שני משחקים שנחשבים נוחים, אך היה להם מספיק זמן להכין את הקבוצה לשני המשחקים הללו. במידה והשניים ישיגו את מלוא שש הנקודות, זו תהיה פתיחת העונה הטובה ביותר שהיתה לבית”ר מזה ארבע שנים. הפעם האחרונה שזה קרה, היתה בעונתו האחרונה של הבעלים הקודם אלי טביב.

שני המשחקים הקרובים נחשבים מבחינתי כ”משחקי מפתח” העשויים להשפיע על העונה . 100 אחוזי הצלחה ובית”ר יכולה לקבל רוח גבית (גם אם מרחוק) מאוהדיה וכמובן ביטחון גדול מאוד להמשך. יחד עם זאת, אסור לשכוח שהסגל הנוכחי לא מספיק ובית”ר חייבת להתחזק בקשר אחורי מובהק באופן בהול, דבר שיגרום לעלי מוחמד לפרוח מחדש ולייצב אותו כקשר 50-50, כפי שהיה צריך להיות מלכתחילה.

יש לי רעיון עבור חוגג-סלובו-ברדה:  טרייד שינחית בבית”ר את שלומי אזולאי הקשר ואת דין דוד המוכשר ושגיב יחזקאל ממ.ס אשדוד בתמורה לשחקנים וכסף. לבית”ר אין כרגע חלוץ אחד בסגל, פרט לשלומי אזולאי שאינו מספיק טוב וגם כך בדרך לעזוב, אבל השחקנים שציינתי ביחד עם האסלביינק – וההתקפה של בית”ר תהיה טובה עם הרבה מחץ ובעיקר בריאה עם תחרות על ההרכב.

סלובו וברדה פתחו את מסע הרכש שלהם עם החלטה אחת טובה כשהחתימו את המגן הימני הצעיר מפרגוואי סנטיאגו אוקמפוס, כי עם כל הכבוד לשי קונסטנטין, בית”ר היתה חייבת להתחזק בעמדה זו בזר איכותי, ויש לקוות כי הוא ישדרג את הגנת בית”ר שמסתמנת כאיטית.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


אני רוצה לשלוח הרבה איחולי הצלחה לצמד המאמנים החדש-ישן של בית”ר שאין לי ספק שיסתמו הרבה פיות שמפקפקים באפשרות שיצליחו. לגבי חוגג, אני שמח שהוא הלך עם הלב שלו ופחות הקשיב לסובבים אותו. משה, המשך כך.



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמינוף

    העברית של הכותב עלובה ודלה. ההבנה שלו בכדורגל מוגבלת ומלאה קלישאות שך כתבי ספרוט משורה שנייה. ביתר שלנו והכדרוגל בעיר מספיק חשובים כדי שהקבל איכות גבוהה יותר של עיתונות ספורט.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר