דוד קלטינס, אביאל זרגרי (צילומים: אורן בן חקון, דוברות בית"ר ירושלים)

דעה | גם למען שילוב הצעירים: הערך המוסף של צוות האימון החדש בבית"ר

ההיכרות עם המערכת, ובעיקר העבודה הטובה עם הצעירים - דראפיץ' וברדה מתאימים לכל מה שמופיע באג'נדה של חוגג

פורסם בתאריך: 9.9.20 19:01

משה חוגג לא חיכה הרבה זמן עד שמינה את הצמד דראפיץ' את ברדה, לא לפני ששמע המלצות חמות על השניים והחל להפעיל עליהם לחץ כדי לסגור את העסקה המורכבת.  מבחינת חוגג, צמד המאמנים יושב עליו בול. הוא יודע שבניית הסגל לא היתה טובה בלשון המעטה ולכן צריך מאמנים שמכירים את המערכת, את הלחץ והציפיות בבית"ר, כאלה שיכולים להוציא הרבה מהשחקנים ובמינימום זמן כדי להתאקלם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעלי בית"ר קשוב מאוד לרחשי הקהל. דראפיץ וברדה קיבלו במדיות החברתיות השונות דחיפה מצד האוהדים, שהרגישו שצמד המאמנים הם אנטיתזה לרוני לוי, מה שעורר אצלם את הפנטזיה. ההצהרות של הצמד בראיונות ביום החתימה, נראו כאילו הוקראו מדף מסרים המכוון ישירות ללב הקהל בניגוד גמור לרוני לוי המריר.

חוגג מבין שבליגה הישראלית הלא נוצצת בלשון המעטה, צריך בעיקר קבוצה עובדת, כזו שמשאירה הכל על המגרש. בנוסף, הוא הבין שכוכבים יש רק בשמיים ומי שמנצח משחקים,הם בעיקר הלוחמים שמבינים את המקום שלהם .

צמד המאמנים החדש יצטרך לשים את שמות השחקנים בצד ולבנות הרכב שלא מפסיק לרוץ במגרש. זה לא יהיה פשוט לאור העובדה שבקבוצה ישנם שחקנים וותיקים עם ניסיון רב והם יצטרכו למצוא עצמם משחקים  למען הקבוצה ופחות למען עצמם.

דראפיץ וברדה ידועים כמי שדוגלים בכדורגל עם תנועה רבה –  עם ובלי כדור, קבוצה שעובדת על המגרש, וחוגג בונה על כך, בעיקר כי בשלב הזה הוא לא יכול להנחית רכש איכותי כדי לספק את הרעב של האוהדים. זאת בזמן שמכבי חיפה והפועל ב"ש מתחמשות ונראות כקבוצות עם עתיד מזהיר יותר, והמכונה במכבי ת"א  כבר משומנת מספיק טוב, כדי להסתדר עם רכיבים חלופיים למרות המעידה במחזור הפתיחה.

סיבה מרכזית נוספת שחוגג רצה את השניים – לצד התוצאות, בעלי בית"ר ידוע גם כמי שפיתוח השחקנים הצעירים חשוב לו מאוד, ובעיקר מדובר בכאלה שגדלו במועדון (אור זהבי) ועשויים לעשת פריצה וגם כאלה שנחשבים לזולים ויכולים לתרום (שלום אדרי ותמיר עדי), לכן דראפיץ' את ברדה מתאימים לגישה של הבעלים.

דראפיץ וברדה חתומים על התקדמות של לא מעט שחקנים גם בבית"ר וגם במקומות אחרים ודוד קלטינס הוא רק דוגמא אחת מבין לא מעט שחקנים שפרצו אצלם.


משה כהן (צילום: פרטי)

משה כהן (צילום: פרטי)


פריצת שחקנים צעירים ופחות מוכרים (אביאל זרגרי?) יכולה לקרות בקבוצה שהציפיות ממנה נמוכות ושיש בעיקר זמן לעבוד איתם כדי לגרום לשלם להיות גדול מסך חלקיו.

שילוב הצעירים בקבוצה הוא אתגר בפני עצמו. קשה לראות את הצעירים המוכשרים שרק עלו מהנוער סוחבים את הקבוצה על הכתפיים והשילוב שלהם צריך להיות הדרגתי ורק אחרי שהקבוצה כבר מתחילה להתגבש ולעבוד נכון על המגרש.

נקודה אחרונה: צמד המאמנים לא צריך לוותר על רכש,  בעיקר במרכז המגרש ובעמדת החלוץ, אחרי הכל מאז ומעולם אהבו לראות בבית"ר קבוצה של התקפות מעבר מהירות ומשחק עם אגפים מהיר. האקשן צריך לבוא משם.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר