ליאור אליהו (צילום: שרון בוקוב)
ליאור אליהו (צילום: שרון בוקוב)

אליהו: "לפני שבוע חלמנו על משחק חמישי, כעת צריך לתת הכל"

הערב, חמישי, 21:05, בארנה: הפועל רוצה להשלים את הקאמבק נהריה ולהעפיל לפיינל פור. גורם בקבוצה מוסיף: "אנחנו חייבים את הקהל איתנו"

פורסם בתאריך: 8.6.17 13:30

היכולת אולי לא מרשימה, אבל אחרי פיגור 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד עירוני נהריה, בהפועל פיללו להגיע למשחק החמישי והמכריע, שיתקיים הערב, חמישי (8.6) בארנה (21:05), כשבקבוצה מקווים להשלים את הקאמבק ולהעפיל לפיינל פור.

 

שתי קבוצות בלבד הצליחו לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה פלייאוף בישראל – מכבי ראשון לציון שעשתה זאת נגד הפועל אשקלון בעונת 2011/12, והפועל אילת שהדיחה את מכבי תל אביב בעונת 2014/15.

הפועל רוצה להיות הקבוצה השלישית, ועם הדחיפה של הקהל הביתי בארנה היא בהחלט יכולה וצריכה להשלים את הקאמבק. האוהדים, חשוב לציין, מתכוונים לעשות כל שביכולתם כדי לסייע לקבוצה והם מכינים תפאורה מיוחד לקראת המשחק החשוב. בהפועל, אגב, מאמינים כי האולם יהיה מלא בכ־11,000 צופים משולהבים.

"אנחנו חייבים את הקהל איתנו", מדגיש גורם במועדון לקראת המשחק הערב. "כולם במועדון יודעים מה מונח על הכף וכולם ייתנו את כל מה שיש להם. זאת היתה סדרה לא פשוטה בכלל, אבל הצלחנו להגיע למשחק החמישי וכעת אנחנו צריכים להשלים את המשימה, וביחד עם הקהל אנחנו מאמינים שנעשה את זה".

"רק לפני שבוע, כשהיינו בפיגור 2:0 בסדרה, חלמנו להגיע למשחק החמישי", אומר ליאור אליהו ומוסיף ש"כעת אנחנו צריכים לתת את הכל. זה לא יהיה פשוט כי לא קל לנצח את אותה הקבוצה שלוש פעמים ברציפות, בטח לא את נהריה, שהוכיחה הרבה רצון ועקשנות. אני מאמין שיגיעו הרבה אוהדים שלנו והם ייתנו לנו את הדחיפה".

המאמן סימונה פיאניג'אני מוסיף: "יש לנו את התשוקה לנצח את המשחק החמישי. נצטרך לשחק בצורה נלהבת אבל עם הרבה אחריות וריכוז. זה משחק מכריע שאין ממנו דרך חזרה, כמו כל משחק מעכשיו ועד לסיום העונה, ואסור לנו לשחק רק עם אמוציות. אנחנו צריכים להיות רגועים עד הסוף, להניע את הכדור כמו שצריך, למצוא את הזריקות הנכונות ולייצר נקודות קלות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר